Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2003 w220 s500(4matic) airmatic
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nonii. Sai siis oma vana hea CLK 230 välja vahetatud. Nüüdsel autol siis oli juba ostes teada, et airmatic lekib. Üldjuhul oli nii, et tunnikese pärast oli koopasse vajunud.
Täna öösel ca 4 aegu parkisin auto maja ette...hetk tagasi käisin väljas(ca 7 tundi hiljem) ja üllatus võttis sammu seisma - auto seisab täitsa nii nagu peab - polegi alla vajunud.
Kiirelt tundusid ära vajuvat just tagumised, aga hetkel oli tagumik kenasti püsti. Kuskohast võiks sellisel juhul leket otsida?

Esimeste airmaticute "tavaline" lekkekoht teada- pealt pragulised. Ja ka niiöelda parandusmeetod on mõistlik, lihtne ja odav. Aga mismoodi mul täna 7 tunniga auto üles jäi?

Vb kui viitsimist on, teen täitsa eraldi teema autole (:
Käisin poes veidi pikemalt, välja tulles oli ära vajunud. Nüüd tulin maale, jälle seisab ilusti üleval, juba tund+. Väga huvitav.
Mul oli ka sama kala. Vahest hoidis üleval kaua ja teine kord oli paari tunniga maas. Seebivesi klapiploki voolikutel ei näidanud midagi.
Sain aru, et kui üks nurk vajub alla siis on asi antud nurga amordis, aga kui esi või taguots langeb siis on asi klapiplokis.
Minul oli klapiploki sisene leke. Maha võttes oli näha korrosiooni seespool.
Käisin Lesvenis ka selle murega. Komponentide vahel lekkeid ei olnud, kuid nad arvasid, et on klapiploki sisene leke. Nii ka oli.
Neid annab lahti teha ja tihendid ära vahetada, aga mul selliseks jamamiseks aega polnud, niiet tellisin hiinast tutika 100 euriga. Töötas nii nagu peab ja probleeme sellega polnud enam.
Tänud vastamast! Mõtlesin ise samuti, et kui tagumine osa nt ükshetk seisab ja teine kord vajub( mõlemad korraga) siis pole viga ju amordis.
Hirmsasti tahaks juba uurida/puurida, aga hetkel vaja sõite teha. Vaatan klapiploki kindlasti üle.