Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: hästi säilinud W123 väärtus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Juhtusin jälle peale ühele hästi säilinud w123-ele. Mõtlesin, et räägin natukene sellest autost ja lõpuks küsin, et mis sellise auto väärtus (rahalises mõttes) oleks. Seisab selline tore auto ühes küteta garaazis. Omanik paneb ka teda aegajalt käima või ilusa ilmaga ajab hoovile ja peseb tolmust puhtaks. Confusedmile:

Kere:
Sedaan, kuldne. Keretöid pole vähemalt väliselt tehtud. Vastu valgust uurides mõne väikse mõlgi kuskilt leiab. Rooste pea puudub - leidsin juhiukse äärelt ühe tillukese rooste mulli. Muidu kõik ilus ja särab nii nagu peab.

Sisu:
Roheline, puitliist. Tagaistmel käetugi (see on vist kõigil?!). Kerge kopitus hais on sees ja juhi istme äär kulunud.

Mootor:
2.0 karpa, 4käiguline manuaal. LS u. 190 000km.

Lisavarustus:
Kesine - katuseluuk.

Milliseid kohti peaks eriti hoolega vaatama, et veenduda, et tegu on ikka "tõesti hea kerega"? (kõik kohad mis oma w123-el täitsa läbi roostetanud on on igaljuhul sellel autol laitmatud) Niisama uudistades ei saa midagi lahti keerata, et kuskile alla näha aga äkki saab kuidagi muud moodi.

Kui tekiks tahtmine auto kodu vahetada, ehk sellega ümber kolida teise garaazi, siis mis võiks olla umbkaudu selle auto hind?
Suht väärtusetu isend on see 2.0 karpa!
Parem vaata saksast mobile kaudu midagi! Saad paremas korras! Olen selles kindel! Kolm aastat taasi jalutasime sõber, Kaleviga, lihtsalt Stuttgardis rindi ja seal pea igal nurga pisem autplats. Ühes seisis 84.a. 230E, automaat, el. luuk, el. aknad, el.antenn ja musta sisuga vesi-hall isend. Täiesti tutnoi! Asi maksis 2400.-euri!
Mingit garaazi kopitust ma iseenesest ei ostaks lihtsalt kere pärast! Varustust võiks ka ikk peal olla!
Turuväärtust pole. Ehk nii 7-9 tuhat. Hinna määrab ju lõpuks ostja, müüja võib küsida täiesti suvalist numbrit... Kaup sünnib alles siis, kui ostja on müüja hinnaga nõus.

Ususmõõdiku väike number ei tähenda midagi, kui polekaasas mingit tõendust. juhiistme äär ei kulu ära 200 kkm-ga... Kuid sellise auto puhul on oluline auto enda seisund. Usumõõdik ja muud "tõendid" on tähtsusetud (kui need pole just täiuslikult võltsitud: reaalsed inimesed, reaalsed kuupäevad jne.).

Madal hind on tingitud "valest" mootorist ja käigukastist ... Roostekohad on põhi, karbid, tiivaääred, tagapiilarite veeavad, esi- ja tagapaneel, varurattasüvend.

Auto on hindamatu, konkreetne isend vähese lisavarustusega ning küsitava ajalooga. Lisaks ei tee seismine autole head...

Kuskandis sihuke elukas pesitseb?
v6sa Kirjutas:Kuskandis sihuke elukas pesitseb?

Keila juures. Täpsemad kordinaadid jätan hetkel oma teada. Äkki mul tuleb ikka tahtmine ta ära osta. Kui ei, siis annan sellest omaniku loal siin foorumis teada.

Aga ma mõtlesin, et see kere ongi w123 üks kallim osa, sest korralikke enam pole kuskil. Ja kui näha on, et on korralik, siis enamuses on nad lihtsalt kaheks aastaks ära silutud. Tuleb välja, et hoopis muu on määrav.

Eks ma võtan seda arvesse ja kujundan natukene oma plaane selle autoga. Aeg näitab mis saab...
Seltsimees, kes sa otsid korralikku W123 autot, võta arvesse, et turuväärtusel pole selle autoga enam midagi pistmist.

Korralik W123 maksab täna rohkem kui W124. Kindlasti on mõistlik korraliku isendi eest välja käia kuni 100 000 krooni, kuna korralikku autot LIHTSALT EI OLE VÕTTA. Kui hakkad seda ise ehitama nö keskmisest "räimest", siis läheb ta lõppkokkuvõttes kallimaks (mõtle ise - uue auto vääriline kvaliteetne värvimistöö maksab juba minimaalselt 30 000 kr). Ja ei saa nii hea sealjuures.

Ehk siis, kui tegemist on väga korraliku, originaalseisukorras autoga, siis pole selle mudeli juures tänaseks olulist tähtsust mootoril, lisavarustusel või värvil - korralik auto on lihtsalt kõike väärt.

Kuid selles peab eelnevalt muidugi veenduma, et tegu ikka väärt ostuga on. Kallilt sellist keskmist "räime" ei ole ka mõtet osta.

Kuid igaüks peab ise omad otsused ja vead tegema.

Tervitades,
Tauno
Ühesõnaga kui kellelgi on mingi pärast tunne, et teda asi huvitaks, siis võiks mulle märku anda. Enne ei viitsi kontaktandmeid välja ajama hakata. Et kui keegi tahab ühe räime üles ehitada, siis anku teada! Wink
Tervist.Ega suurt muud lisada polegi-Sulo ja V6sa ütlesid põhitõed välja.Eriti hinna ja Saksa koha pealt.
Kui tegu vana w123 siis seal määrab hinna lisaks kerele ka moto litraaz, atm kasti olemasolu/puudumine ja el.lisade arv.Selge ajalugu ei tee ka paha.
Mis puudub läbisõitu,siis see number(190 000) ilma reaalse tõestuseta on väga ebausutav.Sakslane sõidab aastaga vabalt 50 000 km läbi.Isegi mina sõidan aastaga siin Eestis ~25 000km läbi.Tean seltsimeest kes sõidab Vitoga aastas ~60-70 tuhat vabalt läbi.
Eks tee omad arvutused ja mõtle kui reaalne on sinu antud number.Mul on enda w123 odol 464 tuhat ees ja ma arvan et sinna võib vabalt paarsada tuhat km juurde kirjutada.Samas kõik toimib.