Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ehk keegi kes seda autot vaatamas käib või plaanib minna, siis leiab siit midagi.

157BYF
WDB2112221B001997

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3103519

Käisin seda ise umbes nädal-poolteist tagasi vaatamas, siis oli hind 4500 - omanik oli ka nõus hinda veidi alla laskma... Ost jäi tegemata kuna ilmselt keegi jõudis ette senikaua kuni ma infi otsisin.
Info tuli välja VIN-iga, kus toodud riigis, ehk Taanis oli enne siia toomist auto läbisõit üle 350k km. Sisu järgi hindasin LS-i mingi 400k ligidale.
Link LS-ile

Peale keemilist näeb auto muidugi hea välja, iste ja rool on muidugi pikemast kasutusest kui 240k kulunud.

Eelmine omanik oli hooldusi ise teinud ning ei äratanud väga usaldust, raamatud olid alles, aga ajalugu njetu. Mootor töötas normaalselt, väidetavalt Chipitud ja DPF eemaldatud.
ÜV punktis alt vaadates tundus puhas, turbo rõhutorust eralduv õli oli muidugi probleem, samas aga toodi välja ka parema ülemise õõtsa sharniir ja rehvide seisukord (lahjujooksust veidi kandilised)
käisime vaatamas jah , ja ostaime ära . nüüd auto on heade kätesse jõudnud ja hakkame tasakesi sõitu nautima . keemiline ja täispoleerimine alles tehtud jah
Kas kellelegi peaks veel tänapäeval üllatuseks olema, et kui müügikuulutuses pole hooldusraamatut mainitud, siis on 100% keritud auto?
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/...221B001997
Hooldusraamat raamatuks, aga miks on vaja läbitud kilomeetreid petta?
Mitte et see oleks praeguse müüja teema või ka eelmise omaniku (võibolla), aga igasugune manipuleerimine on teistes riikides karistatav.
(22-04-2019, 07:31 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Hooldusraamat raamatuks, aga miks on vaja läbitud kilomeetreid petta?
Mitte et see oleks praeguse müüja teema või ka eelmise omaniku (võibolla), aga igasugune manipuleerimine on teistes riikides karistatav.

Sest Eesti riigis pole seadusi, mille alusel saaks kerijat karistada.
Ja kui pisut km-i tagasi kerides saab oma paar tuhat euri teenida, siis niikauaks ka nii jääb.
Meie auto24.ee-s ei saa mitte kunagi olema müügis autot, mis on sõitnud 400 tuhat, 800 tuhat või 1,2 milli. Vaata nettiauto.fi, seal on neid hulgim.
Merkeli saksa portaale (mobile.de) muidugi ka ära vaata, seal ruulivad türklased oma sallivuseteemaga ja lõppude lõpuks saksamaa on siiski okupeeritud maa.

Kes siin teavad, teevad vahet. Kes keelduvad teadmast (enamus), need jätkavad nende keritud autode ostmist.
Nii lihtne ongi.
Müünud isegi 450tuh läbisõiduga ja ei olnud probleemi.
Ajad muutuvad: https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri...otsi&ak=50

Kuid jah, seal kus on nõudlust, seal on ka pakkumist. Üheks suurimaks mõjutajaks on liisinguandjad, kes ütleb 180tuh, kes 250tuh viimaseks liisingu piiriks.

Mis küll juhtuks, kui läbisõidu kerimisele suudetakse piir panna. Kas eestlaste autopark kahaneb või uueneb odavate autode suunas.

Kontrollitava läbisõiduga autot soovid, siis tuleb otsingumootor Skandinaavia poole suunata või Saksast ise tuua.
Boss tahtis Sprinterit osta, kõik ilus kena sile, kuid ülla ülla, läbisõit keritud 400 tuhhi pealt 200 tuhhi peale.
Tarbesõidukit kerida, no milleks...
(22-04-2019, 08:00 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]...
Sest Eesti riigis pole seadusi, mille alusel saaks kerijat karistada.
...
Kes siin teavad, teevad vahet. Kes keelduvad teadmast (enamus), need jätkavad nende keritud autode ostmist.
Nii lihtne ongi.

Ei pea paika - vassimise eest saab kohtusse anda küll. Iseasi, et keegi seda teha ei viitsi. Ja pealegi - läbisõit on vaid number.

Nähtud küll neid raipeid, mis peale 80 kkm läbihooramist kahe aasta jooksul liisinguandjale tagastamisel alles esimest hoodust näevad. Laibad on laibad, läbisõidust hoolimata ja normaalselt hooldatud masin kestab ka peale garantiiaja lõppu.

Selles mõttes on küll õigus, et kuniks inimesed ostavad auto asemel kalendrit (ehk väljalaskeaastat) ja mõõdulinti (odomeetrinäitu) reaalse auto asemel, on sulidel liiga lihtne keritud kaarikuid müüa.
(22-04-2019, 03:04 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]käisime vaatamas jah , ja ostaime ära . nüüd auto on heade kätesse jõudnud ja hakkame tasakesi sõitu nautima . keemiline ja täispoleerimine alles tehtud jah

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3103519

Kas ostsite selle ära või miks ta uuesti müügil on?
Ja kallimalt?
(09-07-2019, 10:45 PM)Zink220 Kirjutas: [ -> ]
(22-04-2019, 03:04 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]käisime vaatamas jah , ja ostaime ära . nüüd auto on heade kätesse jõudnud ja hakkame tasakesi sõitu nautima . keemiline ja täispoleerimine alles tehtud jah

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3103519

Kas ostsite selle ära või miks ta uuesti müügil on?
Ja kallimalt?

kuulutus huvi pärast . autosse investeeritud peale ostu 1200eyri . nüüd auto on täiesti vigadeta .
(22-04-2019, 08:00 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(22-04-2019, 07:31 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Hooldusraamat raamatuks, aga miks on vaja läbitud kilomeetreid petta?
Mitte et see oleks praeguse müüja teema või ka eelmise omaniku (võibolla), aga igasugune manipuleerimine on teistes riikides karistatav.

Sest Eesti riigis pole seadusi, mille alusel saaks kerijat karistada.
Ja kui pisut km-i tagasi kerides saab oma paar tuhat euri teenida, siis niikauaks ka nii jääb.
Meie auto24.ee-s ei saa mitte kunagi olema müügis autot, mis on sõitnud 400 tuhat, 800 tuhat või 1,2 milli. Vaata nettiauto.fi, seal on neid hulgim.
Merkeli saksa portaale (mobile.de) muidugi ka ära vaata, seal ruulivad türklased oma sallivuseteemaga ja lõppude lõpuks saksamaa on siiski okupeeritud maa.

Kes siin teavad, teevad vahet. Kes keelduvad teadmast (enamus), need jätkavad nende keritud autode ostmist.
Nii lihtne ongi.
Julgen vaielda(Meie auto24.ee-s ei saa mitte kunagi olema müügis autot, mis on sõitnud 400 tuhat, 800 tuhat või 1,2 milli)panen sügisest müüki oma E270-e hetkel ees 540000NodNodNod