11-04-2019, 08:06 PM
11-04-2019, 10:51 PM
Võib-olla leidubki, kui vajalik paksus ka avaldatakse.
14-04-2019, 12:27 PM
Tundub, et ühest 1cm peaks piisama
14-04-2019, 01:49 PM
palju mm vaja ?
16-04-2019, 11:52 AM
(14-04-2019, 12:27 PM)Kristooo Kirjutas: [ -> ]Tundub, et ühest 1cm peaks piisama
Piduriketas on 7 või 9 mm. Sealt saab tasuta seibid. Ma pakun 10.- tükist. Relakaga lõigatud.
Sa tead, et õnnetuse järgsel uurimisel sääraseid asju auto alt avastades satud maksjaks?
20-04-2019, 08:10 AM
(16-04-2019, 11:52 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Pidurikettast tehtud asja puhul v-b tõesti kindlustusele ei meeldi, kuid flantsidega, millel EU sertifikaat peal ja mida saab tellida interneedumist, pole probleeme.(14-04-2019, 12:27 PM)Kristooo Kirjutas: [ -> ]Tundub, et ühest 1cm peaks piisama
Piduriketas on 7 või 9 mm. Sealt saab tasuta seibid. Ma pakun 10.- tükist. Relakaga lõigatud.
Sa tead, et õnnetuse järgsel uurimisel sääraseid asju auto alt avastades satud maksjaks?
Pidurikettast tehtud asja puhul võid arvestada ka tuntava kW-de kaduga, kuna kaal on ikka korralik...
Edud.
Janek.
20-04-2019, 02:25 PM
Janekil õigus ja minu kettal oli küll paksust max 6mm pean üle mõõtma väga tahaks neid 9mm kettaid näha (Mille alt need on) ?. Tänan pakkumast v6sa aga sain juba korralikult 1cm flantsid 10euri tükk. Plaanisin muidu ise ka lõigata ja hetkel neli ketast olemas ka mis ootavad lõikamist, kuid kui lõigata siis pigem treipingiga. Relakaga lõigates on suhteliselt kindel, et tasakaalust väljas.
Parimate soovdega
Kristo
Parimate soovdega
Kristo
21-04-2019, 01:24 AM
saan tallinnas pakkuda nii flantse kui ka adaptereid 15-20mm
5*112 m14
5*112 m14
22-04-2019, 02:59 PM
(20-04-2019, 08:10 AM)janek126 Kirjutas: [ -> ]...
Pidurikettast tehtud asja puhul v-b tõesti kindlustusele ei meeldi, kuid flantsidega, millel EU sertifikaat peal ja mida saab tellida interneedumist, pole probleeme.
Pidurikettast tehtud asja puhul võid arvestada ka tuntava kW-de kaduga, kuna kaal on ikka korralik...
...
Piduriketta südamik ei kaalu mitte essugi. Täpsemalt 112 g. Kui lahja pool kilo autolt märkimisväärselt kilovatte viib, siis on küll pahasti.
"EU sert" tähendab vaid seda, et keegi ütleb, et "mina tegin ja on head". Kui mingil põhjusel (liigpikad poldid, pingutamata rattad) auto avarii teeb, ei maksa sert mitte midagi. Sest MKM määrus 42 ütleb selgelt:
Kood 509. Velje kinnitus
Nõuded: 1) velje kinnitus peab vastama valmistaja poolt ettenähtule;
2) kergmetallist velje kinnituseks peab kasutama selleks valmistatud polte või
mutreid;
On esinenud juhtumeid, kus kindlustus on altlahkunud ratta tõttu avarii põhjustanud juhile regressi esitanud. Ka Eestis.
Samas tavakasutuses ei paista mõistlik flants kuidagi välja ja kui kasutaja ise ei laterda igal pool ning poldid-mutrid korralikult kinni on, siis pole ju häda. Peaasi, et vähemalt 8 niiti hoidma jääb.