Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: R5, R6 diiselmootor koos automaatkastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Soov soetada omale projekti tarbeks R5, R6 diiselmootor koos automaatkastiga ning muu vajalikuga, et mistahes kere peal see kooslus käima panna.
Võivad mõned lihtsasti asendatavad jubinad ka puudu olla. Hea pakkumise korral tulen võtan ise aiste vahelt välja.
Infoks siis, et soovitud kooslus peaks ideeliselt lõpetama Jeep WJ küljes.

Kontakti saab PS ning 56880534.
Pole mõtet hakata juba olemasolevat uuesti leiutama, WJ peal on OM612 koos automaatkastiga tööle pandud juba tehasest. Lisaks veel sobiv paigutus agregaatidele, otse käigukasti külge kinnituv vahekast, muudetud mootorijuhtimine jne jne. Ja ka sellisel juhul on ruumiga suht kitsas kapoti all. Pealegi ei sobi sõiduka pealt pärinev OM612 mootor ega käigukast otse WJ külge, erinevad on karteri põhi/õlipump, mootori otsakaas agregaatide kinnitustega, plokikaas, kollektorid, käigukasti korpus jne.
(11-03-2019, 10:20 AM)erkilo Kirjutas: [ -> ]Pole mõtet hakata juba olemasolevat uuesti leiutama, WJ peal on OM612 koos automaatkastiga tööle pandud juba tehasest. Lisaks veel sobiv paigutus agregaatidele, otse käigukasti külge kinnituv vahekast, muudetud mootorijuhtimine jne jne. Ja ka sellisel juhul on ruumiga suht kitsas kapoti all. Pealegi ei sobi sõiduka pealt pärinev OM612 mootor ega käigukast otse WJ külge, erinevad on karteri põhi/õlipump, mootori otsakaas agregaatide kinnitustega, plokikaas, kollektorid, käigukasti korpus jne.
Olen kursis OM612 variandiga ning ka omanud seda kooslust. Ideaalis võiks lahendada AW4 kasti ja OM617 ning nad kokku sobitada vaheplaadiga. Sellise kooslusega kaob ära vahekasti kinnituse küsimus ning ainult kardaanid mõõtu teha. Alati oleks lihtsam soetada valmislahendus aga kuna masin muus osas on pigem heas korras ning vaeva on tema kallal nähtud, siis ma pigem võtan ette ja leiutan miskit pädevamat sinna, kui on see 3.1 õnnetus seal vahel.

(11-03-2019, 11:51 AM)Parabola Kirjutas: [ -> ]...
Ideaalis võiks lahendada AW4 kasti ja OM617 ning nad kokku sobitada vaheplaadiga.
...

Kernus on üks remonti vajav OM617 olemas. II silindri surve oli 9, kuna sisselaskeklapp lekkis.Aastaid seisnud, seega ei ole aimu, kuivõrd on KSP ja mootori peegelpinnad kahjustatud.

50.-, kui ise maha võtad. Toimiv 4-käiguline automaatkast on ka järel.
On pakkuda om603 at kastiga,ilma kõrgsurve pumbata
H250e ja varuosadena om603 turbo mootor
Hetkeseisuga plaanin reisi kasutaja v6sa juurde, et tema pakutud mootor ja kast ära tuua. Kui käed on löödud, panen teema lukku.
(12-03-2019, 05:28 PM)Parabola Kirjutas: [ -> ]Hetkeseisuga plaanin reisi kasutaja v6sa juurde, et tema pakutud mootor ja kast ära tuua. Kui käed on löödud, panen teema lukku.
Reis oli edukas, tänan kasutajat v6sa tõstmisabi ja mootori eest ning võib teema lõppenuks lugeda.