Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mb w140 s300 sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Mure 93a s300 (3.2) 170 kw bensiin isendiga.

Auto ise seisnud kevadest saadik ja nüüd ei taha kuidagi liikuda.

Probleemist siis:

Külmalt käivitub koheselt (kerge bensu vine taga), käib umbes 2-5min korralikult ja siis hakkab pöördet andes vahele jätma.
Peale käimist (max 5minutit) sureb välja ja keeldub käivitumast.
Järgmine päev proovida siis külmalt jälle käivitub ja kordub kirjeldatud puterdamine ja välja suremine.


Kuna puudub igasugune kogemus antud mootoriga, siis mida esmalt vaadata ja vahetada?
Süütepool olex üx asi, mida kontrollida, aga antud mootoril neid vist mitu, seega ei pruugi nendes viga olla kui soojalt käivituda ei taha. Siis võix kontrollida mootori jahutusvedeliku temperatuuri andureid, kui aju ei saa õiget signaali, keerab küttesegu valex. Alustusex võix muidugi küünlad maha keerata ja vaadata kui kulunud ja mis värvi need on. Et kas ta mootori soojenedes uputab küünlad ära (mustad ja märjad) või vastupidi jääb kütust vähex (valged). Esimene võib tähendada vigast jahutusvedeliku temperatuuri andurit (aju ei saa aru, et mootor soojeneb ja annab liiga palju kütust peale), viimane võib näitex tähendada õhuleket sisselaskes, ehk mootor saab peale õhulugejat lisaõhku või vigast õhulugejat. Vigane lambda võib ka küttesegu mõjutada, aga käivitamist see ei tohix takistada, kuna lambda algul soojeneb hetke ja aju ei arvesta esimesed minut aega lambda näitu.

Eelnev jutt on pigem üldine bensiinimootori kohta käiv, kuna antud mootor ei ole mul hetkel silme ees, aga üldiselt seal väga palju muud kontrollida ei ole. Seismine kipub näitex andureid tapma. Minu autodel on seismisega maha surnud jahutusvedeliku temperatuuri andurid (ex aeg teeb ka oma töö).

Tolle ajastu Mercedese puhul tasub alati ka ülepingereleed kontrollida, see võib igasuguseid probleeme põhjustada.
Seal veel see "hea" juhtmestik, soojenedes võib kuskil hakkata lühist tegema ja ongi korras.
Esmalt tuleks ikka selgeks teha kas tegemist on 3.0 24 klapilise mootoriga või 3.2 uuema tüübi omaga. 300 SE tähisega peaks olema 3.0 24 v ja S320 on 3.2
(07-02-2019, 01:05 PM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Esmalt tuleks ikka selgeks teha kas tegemist on 3.0 24 klapilise mootoriga või 3.2 uuema tüübi omaga. 300 SE tähisega peaks olema 3.0 24 v ja S320 on 3.2

3.0 24 v 170 kw , ehk siis vana tüüp, ühe süütepooliga


(07-02-2019, 02:26 PM)pikkvint Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2019, 01:05 PM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Esmalt tuleks ikka selgeks teha kas tegemist on 3.0 24 klapilise mootoriga või 3.2 uuema tüübi omaga. 300 SE tähisega peaks olema 3.0 24 v ja S320 on 3.2

3.0 24 v 170 kw , ehk siis vana tüüp, ühe süütepooliga

Kui ühe süütepooliga, siis võib süütepool põhjustada seda, et külmalt käivitub, soojalt mitte. Aga jah, kõike eelpool nimetatut tasub kontrollida.
Kui 3.0 siis jagaja esimesena üle vaadata, võtta lahti ja ära kuivatada, tõenäoliselt niiskust täis või lihtsalt kulunud.
93 võiks olla juba 3.2?
Väike asi, aga suur arusaamatus.
Mudel aasta järgi peaks olema 300 SE.
3.0-24 mootorit w140 ei saanudki.
S300 on om606 3.0 turbodiesel.
300SE/S320 omasid 3.2 kubatuuriga mootoreid. Vana jagajaga, uuem 3-süütepooliga. Mõlemad elektroonilise sissepritsega.

Esimene põlvkond 300SE 3.2 m104 mootor, 170kW.
Elektrooniline sissepritse....aga jagajaga süüde nagu w124 300-24 mootoril.
KE jetronicut enam polnud w140.

Diagnostikat saab juba edukalt teha. Kas arvutiga või vana hea vilk-koodi lugedes.
Juhtmestik vast sel muldelil probleemse isolatsiooniga pole.
(08-02-2019, 06:56 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]300SE/S320 omasid 3.2 kubatuuriga mootoreid. Vana jagajaga, uuem 3-süütepooliga. Mõlemad elektroonilise sissepritsega.

Esimene põlvkond 300SE 3.2 m104 mootor, 170kW.
Elektrooniline sissepritse....aga jagajaga süüde nagu w124 300-24 mootoril.
KE jetronicut enam polnud w140.

Eusa_doh vaat kus värki... isegi pool elu jumala valede teadmistega elanud...
Tänud.
Läheb ot aga kas m104 lh jetronicul pole probleeme juhtmetega ja need tulid alles siis kui õhukulu lugeja tuli?
Ma ise 91-96 mõelnud aga see võib-olla liiga üldine.
Temp andurite vahetus ei muutnud midagi.
Jagaja ja sellega seonduv korras.

Õhulugeja pistiku eemaldus järel käib mootor korralikult.

Nii et peab uue Õhulugeja leidma

Tänan kõigile kes kaasa mõtlesid