Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on keegi targem, kes selle mootori torustikuga kursis.
Nimelt küsimus , kas sinna torustikku saaks kuskile vahele panna 220 voldise veepumbaga mootori eelsoojenduse.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/...rilammitin

16-19mm torule mõeldud, kas näiteks sinna elektrilise tsirkulatsioonipumba juurde saaks selle sättida?

Konkreetselt jutt W203 220CDI 110kw mootoriga.
Aga saada sellele karkkiaisele küsimus, et kui see pump sinna vahele panna, kas ta pärast õigetpidi vedelikku läbi laseb, kui juhe seinast tõmmata ja el. pump autol tööle hakkab. Neil kindlasti inf olemas.

Ma küsiks selle 220V pistiku kohta kah, et kas see jääb kapotialla kuidagi vedelema või kannatab samuti nagu Defadel on, ta kuhugi stangesse vedada...

.
(30-01-2019, 05:54 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Aga saada sellele karkkiaisele küsimus, et kui see pump sinna vahele panna, kas ta pärast õigetpidi vedelikku läbi laseb, kui juhe seinast tõmmata ja el. pump autol tööle hakkab. Neil kindlasti inf olemas.

Ma küsiks selle 220V pistiku kohta kah, et kas see jääb kapotialla kuidagi vedelema või kannatab samuti nagu Defadel on, ta kuhugi stangesse vedada...

.

see 220 laseb ikka vooluta vedelikku läbi. Küsimus pigem teistpidine, et kas MB-l ei ole takistusi , et seisva mootoriga ringi ei käiks.

Pistik sellel jah tavaline. Soovi korral saab defa-calixi juhtmesarja juurde osta ja ka sisepuhuri jne.
(30-01-2019, 09:54 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]https://www.aliexpress.com/item/220V-240...3bb92bf70c

https://www.aliexpress.com/item/1500W-11...4478cf5d89





Ootad vähe kauem aga poole odavamalt kätte.

Paigaldasin kunagi mingile mersule sellise peale. Oli samasugune kopsik vene sõjaväe UAZ-i oma.Mõeldud eriti karmide kliimavööndite jaoks. Käis kaheks osaks lahti, sees korralik 2500w keeduspiraal. Panin ta paremale poole kapoti alla kõige madalamale, kuhu oli võimalik. Ühendus oli salongi soojendus lõdviku vahel. Töötas siis nii, et süüde sisse, tsirkulatsiooni pump ja soojendus käima , pistik 220v vooluvõrku. Proovisin ka läbi REST süsteemi, aga see lülitas ennast mingi aja pärast välja. Hullult ruttu ajas kõik kuumaks ja kogu aeg pidi pilk peal olema, et vee ringvool toimiks, muidu oleks kohe maha kärsanud...


Seda ma ootasin. Ei saa öelda, et hiinlane ei suuda kvaliteetset toota aga kas usaldada sellist asja autot kütma.
Soome poes pakutav on sama hiina toodang, väiksema küttekehaga ja plastikkorpus lisaks külge pandud.
Aliexpressist tellinud kodanik oli jätnud kommentaari, pani taimeri vahele, kütab 30 minutit. See oleks üks lahendus, kuid igasuguste ohtude vältimiseks tuleb valida ka õige taimer!
Või minna turvalisemat teed ja võtta Calix-i toodangust midagi. Neil sama tööpõhimõttega pump ka olemas.

https://www.calix.se/et/tooted/mootorisoojendid