Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 ABS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Soovitage inimest/firmat kus suudetakse selgitada välja abs süsteemi viga.
Lesven ei aita? MB abi?
(29-01-2019, 12:52 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Lesven ei aita? MB abi?
MB abi andis ebamäärase vastuse ja tööde järjekord oli ka liiga pikk. Lesven ei olnud huvitatud sellest tööst.
Olen mõõtnud andurite takistused, need on normide piires. Olen võtnud töötava süsteemi pealt aju ja releed, aga alati lööb tule põlema. Seega on jäänud veel abs pump või siis ikka andurites on viga. Viga on järjest süvenenud, alguses lõi tule põlema harva, nüüd peaaegu alati. Tule lööb põlema kui autoga liikuma hakkan. Vahel teeb sellist asja ka, et kui aeglaselt sõites pidurdad siis lööb pumba surisema, kuigi pole vaja.
Liikumiselt süttiv tuli viitab anduritele või kaabeldusele. Esirattalaagrite lõtkud on normaalsed?
Rattalaagrid on korras ja lõtkuta. Homme truumu diagnostikasse, ehk seal saab selgust asjast.
(29-01-2019, 04:04 PM)Even88 Kirjutas: [ -> ]Olen mõõtnud andurite takistused, need on normide piires.

Kas anduri juurest või aju juurest (skeemi on siis vaja)?
Seal on suur vahe.

Kui sealt ka korras, siis ei aita muud, kui hammasvööd visuaalselt üle vaadata (on tal üldse need; minu 124-jal ei olnud ABS-i, ei tea)
Katkist, sodist või praoga vööd ei näita ükski diagnostika. Aga piisab juba praost, et vahel töötab, vahel mitte, vahel vihmaga töötab jne, kuidas tuju on.

Laagreid ma olen näinud ka hullu lõtkuga ja ABS-i tuli ei põle. (tekkis küsimus, kuidas selle kisaga üldse sõita suudeti)
Katkise või pooleks roostetanud rõngaga autodel on aga ABS on/off reziimis...Eusa_doh

.
3 andurit VE, VP ja T (reduktori siseneval võllil).

Nii vöö kui kaabelduse vea peaks signaali mõõtmine kätte andma. Ilus ühtlane siinus peaks olema. Või noh, kui siinus nüüd.

Seda aga odava digimultimeetriga ei tee. Analoogiga oleks lootust.
Mina mõõtsin multimeetriga ja anduri juurest. Ratas paigal olid esimestel näidud ~1000 kanti ja tagumisel ~700 kanti. Ratast keerutades näit kõikus, aga kas see amplituut ka õige oli seda ei oska öelda. Truumu täna tegeles 2 tundi aga ei suutnud veel viga leida, ehk homme õnnestub. Esimesed hammassvõrud puhastasin ja visuaalselt olid korras, reduktori oma pole veel vaadanud.
Ma soovitan generaatorit kontrollida.
Laadimispinge on üle 14V.
Auto korras, vigane oli tagumine abs andur ja siis veel mingi juhe pidurilülitist abs ajuni.