Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 126 kütusekulu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mis võiks viga olla et, 2,8 136 kw võtab sajale 20l co2 on paigas seega jääb pööreteregulaator välja, kui viga kätte ei saa läheb diisel peale.Eks veitsa kahju oleks oskab keegi nõu anda
kui co on paigas siis kahtlustaks leket.
niiet vaata systeem üle.
Ma arvan, et viga on selles, et tegemist on vanatehnikaga.
Soovitan sellist bensiinikulu aktsepteerida, kuna see on suur, aga mitte midagi ülemäära hullu (eks ta sinna 20 alla linnatsüklis jääma peakski). Vanatehnika puhul on huvilise jaoks selliste vigade otsimine palju kallim kui see, kui neil harvadel kordadel mil autoga sõidetakse lihtsalt rohkem kütust sisse valada.

Tervitades,
Tauno
Vanatehnikahuviline
mis mõttes vanatehnika????
2,8 moto ei võta 20 liitrit sajale kui tal midagi viga pole.
Kütuse kulu suureneb ikka mingi vea arvelt. ja sõidustiilist.
Mina sain igatahes oma kytusekulu paika.. linnas a la 2,8 hetkel võtab 12-14 litra olenevalt ja maanteel saan hakkama 10ga... Minu enda pontu peitus vananenud kytuse torustikus kus tekkisid väikesed nn lekked ja bensiinipumba kehv töö. Mis on nyyd selleks ajaks korras ja samas ka pöörded aetud tyhikäigul a la 800rpm-i peale.. Niiet kokkuvõttes on 126 täpselt nii et mida rohkem gaasi seda suurem võimalus statoil Confusedmash:
Reddog Kirjutas:Mina sain igatahes oma kytusekulu paika.. linnas a la 2,8 hetkel võtab 12-14 litra olenevalt ja maanteel saan hakkama 10ga... Minu enda pontu peitus vananenud kytuse torustikus kus tekkisid väikesed nn lekked ja bensiinipumba kehv töö. Mis on nyyd selleks ajaks korras ja samas ka pöörded aetud tyhikäigul a la 800rpm-i peale.. Niiet kokkuvõttes on 126 täpselt nii et mida rohkem gaasi seda suurem võimalus statoil Confusedmash:


"Vananenud kütusetorustik ja bensiinipumba kehv töö" äkki räägiksid lähemalt, kuidas need korda said ja milline ökonoomsuse võit oli? Endal suht sama mure, ei sõida kõige raskema jalaga Rolleyes
mina lükkaks vea juhtrõhu regulaatori selga. see on esimene asi mis kütusekulu üles viib seda co.-d muutmata..