Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W221 Spidomeetri taga kahtlane vidin - jälitusseade?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Kas keegi oskab ütelda millega võib tegu olla? Selline seade oli paigaldatud 2006a S klassi spidomeetri ploki ja toitejuhtme vahele. Kas tegu võib olla GPS jälitusseadmega või muu vidinaga? Kes neid toodab?

https://www.upload.ee/image/9268510/IMG_...42.23.jpeg

https://www.upload.ee/image/9268512/IMG_...9__2_.jpeg
Kust riigist auto pärit on?
Tõenäoliselt keritud ja tegu CAN filtriga!
(05-12-2018, 04:37 PM)Blizzard515 Kirjutas: [ -> ]Kes neid toodab?

Põhiliselt teeb neid 鋅平原爆炸, aga mõnikord ka 黑胃爆炸

Aga mis see teadmine sulle annab? Viska vahelt minema ja vaata, mis saab.
Ehk korrigeerib oma läbisõidu uuesti õigeks.
On ju autot lihtsam pidada, mitte ei pea imestama, miks mersul tagadiffer 200000km pealt uluma hakkab....

.

Reaalne maailm Smile

"No installation instructions are provided with the item. Make sure you know what you are doing."
Tänud info eest kõigile. Auto on pärit Prantsusmaalt ning see jura sai vahelt ära võetud. Samas kui see midagi sünkroniseeris siis kas autol seoses sellega mingeid probleeme ei teki?
(05-12-2018, 11:16 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Reaalne maailm Smile

"No installation instructions are provided with the item. Make sure you know what you are doing."

Niisama lihtsalt seda sinna ise ei pane ja üldse, et seda kasutada on vaja programmaatorit ja päris palju teadmisi HEX failidest ja muutmisest. Eestis on päris palju sõidukeid( Enamus MB) selliste vidinatege "varustatud"
Tegelt on see väga tänulik, et ei jagata kasutusjuhendit, muidu oleks neid keritud autosid siin veel.
Kahjuks on Eesti tõesti kerimise paradiisiks saanud.
Majandusbuum algab sellega, kui igast taksojuhist saab "autohändler" ja tipneb sellega, kui igast taksojuhist saab lõpuks "kinnisvaraarenadaja".
No reaalne elu on see, et need "otse Prantsusmaalt" pillid on tegelt 90% ulatuses Leedust. Kuna Prantsusmaal jäetakse numbrid külge siis saab nendega rahulikult Leedust Eestisse põristada ja siin arvele võtta kui otse Prantsusmaalt tulnut
Kerimisega pidi olema see häda, et alguses võib isegi kõik töötada, aga suvalisel hetkel võivad tulla sisse juhtplokkide omavahelised suhtlemisvead. Ma paneks selle ploki sinna tagasi igaks juhuks. Icon_rolleyes
Sügisel oli üks w211 silberis millel olid can vead, uksed ei läinud lukku jne, arvati ka et kerimise viga.
Hmm, no praegusel juhul oli selline viga, et paar korda kuus viskas selle spidomeetri ploki täiesti mustaks. Mõnikord sõidupealt, teinekord vahetult peale käivitamist. Hetkel võtsin selle vidina ära ning ühtegi probleemi pole ilmnenud peale selle, et auto kella ei lase hetkel reguleerida. Spidomeetri näit on samuti sama. Ma pigem ei hakka seda tagasi toppima kui just tõesti midagi imelikku autoga toimuma ei hakka.