Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S124, E320 , 1995 - Even
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis veel üks M104 mootoriga 124 ostetud.

Mark: E320
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit: 530000
Värvus: sinakas must
Lisavarustus:
Sales designation: E320T [MODEL_IDX = 8]
Order number: 0 5 216 71027
Market: AG,Europe
Paint code 1: 199
Equipment: 261
Engine no.: 104992 12 085915
Transmission: 722369 04 114278 [transmissionType = GA]
SA code
036 - Sondermodell S124 "Aktiv"
240 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
289 - WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
291 - AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 - STORAGE BOX IN FRONT TRAY
412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE (EI TÖÖTA)
420 - AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 - TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
515 - MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
531 - AUTOMATIC ANTENNA (EI TÖÖTA)
541 - DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
570 - FOLDING ARMREST, FRONT
586 - code 580 and 584
580 - air conditioner (EI TÖÖTA)
584 - electric window lifters (front and rear doors)
591 - WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 - AIR POLLUTION CONTROL
652 - 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 - WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
885 - HIGHTEN THEFT PROTECTION
199 - APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
261A - LEATHER BLACK

Vead: Katuseluuk ei tööta, keretööd vaja teha.

Plaanid:Teha korda ja sõita.

Tehtud:Uus esiklaas, uued esiamordid ja vedrud, uus summuti, esikoopad keevitatud, tagumine aknapuhastus süsteem remonditud, püsikas remonditud,

[Pilt: 72266-1.JPG]

[Pilt: 23937-2.JPG]

[Pilt: 34948-3.JPG]

[Pilt: 48479-4.JPG]

[Pilt: 54634-5.JPG]

[Pilt: 86969-6.JPG]

[Pilt: 93998-7.JPG]

[Pilt: 62953-8.JPG]

[Pilt: 66669-9.JPG]

Nüüd vähemalt on teada, kelle kätte see auto jõudis. Tahtsin ka oma E320'ne rivi laiendada.
Mõned pildid esikoobaste keevitamisest.
[Pilt: 36624-IMG-4610.JPG]

[Pilt: 59754-IMG-4611.JPG]

[Pilt: 58679-IMG-4612.JPG]

[Pilt: 55723-IMG-4613.JPG]

[Pilt: 44698-IMG-4614.JPG]

[Pilt: 67753-IMG-4615.JPG]

[Pilt: 96767-IMG-4616.JPG]

[Pilt: 99664-IMG-4617.JPG]

[Pilt: 82347-IMG-4618.JPG]

Siin on kohe isuga pihta hakatud Eusa_angel. Kibedat kätt!
Püsikas vahel harva hakkab tööle. Kui töötab siis ühtlast kiirust ei hoia, vaid jõnksutab. Millest võiks alustada probleemi lahendamisel?
Külmjoode püsika plokis?
Jootsin püsika ploki ühendused üle ja nüüd töötab. Aga endiselt on ebaühtlane, aeglasel kiirusel hullem. Mis seda võiks põhjustada?
(04-01-2019, 02:47 PM)Even88 Kirjutas: [ -> ]Jootsin püsika ploki ühendused üle ja nüüd töötab. Aga endiselt on ebaühtlane, aeglasel kiirusel hullem. Mis seda võiks põhjustada?

Gaasipedaali hoovastikuga seotud aktuaatori trükkplaadi rada/rajad võivad olla kulunud.
Siin küll W126, aga sama teema ja süsteemi ehitus peaks olema suht identne.
(04-01-2019, 04:44 PM)Helari Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2019, 02:47 PM)Even88 Kirjutas: [ -> ]Jootsin püsika ploki ühendused üle ja nüüd töötab. Aga endiselt on ebaühtlane, aeglasel kiirusel hullem. Mis seda võiks põhjustada?

Gaasipedaali hoovastikuga seotud aktuaatori trükkplaadi rada/rajad võivad olla kulunud.
Siin küll W126, aga sama teema ja süsteemi ehitus peaks olema suht identne.

320 mootoril on püsikiiruse hoidja koos drosseliga ühes tükis.
Vb viga seal. Spido ploki taga olev andur ehk ei suuda ehk ideaalset signaali hoida...spido ise trossiga.
Sellel autol pole püsikas drosseliga koos, vaid on paigaldatud eraldi seisev püsikas, mis on ühendatud trossiga. Trossi pikkust muutes läheb olukord paremaks, aga päris ära ei kao jõnksutamine.
Tegin trossi pikkuse minimaalseks ja jõnksutamine kadus. Ju siis need rajad ei anna teatud asendis ühendust korralikult. Tänan nõuannete eest.
Kui kellelgi on sama värvi esitiibasid, tagaluuki ja tagastanget, siis olen huvitatud nende ostmisest.
Kena masin . Keevitustöödega tegid nats suur tööd .lihtsam oli terve vanni sama kere pealt leida ja originaaliks jääks siis . ise
olen nii teinud mitu korda juba .
keredetailidega leida roosteta ja sama värvi on eestis võimatu, kuna lammutusse ei
tule korralikke w124 juba
Auto müüdud, teema võib kustutada.
(20-01-2019, 03:32 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]Kena masin . Keevitustöödega tegid nats suur tööd .lihtsam oli terve vanni sama kere pealt leida ja originaaliks jääks siis . ise
olen nii teinud mitu korda juba .
keredetailidega leida roosteta ja sama värvi on eestis võimatu, kuna lammutusse ei
tule korralikke w124 juba

Mul vasemal esikal samasugune seis. On sul mõnd korralikku pakkuda?