Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E350cdi w212
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Neid kahte tüüpi mootoriga. 195kw ja 170kw eelistada tasuks uuemat ?
Kuidas 212 neliveoga on, kestab ?
Sõltub kui kiiresti 0-100ni sõita tahad. Muusosas pole veel arusaanud, miks üht peaks teisest eelistama.

Endal auto 173k km sõitnud. Poolteljed lõtkuvabad hetkel ja kolm korda selle ajajooksul käigukastis õli vahetunud. Ei oska miskit ette heita. Kõik töötab. Käru veab hästi, aru ei saa, et midagi taga oleks.
sõidan 2011a 4matic sedaaniga 195kw 3dat aastat ja ca 60k km minul läbitud(hetkel ls161000). 195kw mootor kasutab uuemat 7g plus kasti, millel tuleb harvem õli vahetada. mineku poolest eriti vahet pole 170 v 195kw (olen mõlemat proovinud)
Tehnika on töökindel, veermik kulub vastavalt teede olukorrale. Endal on õhkvedrustusega masin ja umbes 150k pealt tuli veermikule suurem ring peale teha (ees õõtsad, taga amordid, padjad. varem sisuliselt polnud midagi vahetatud) Üldiselt olen autoga väga rahul, mahub kõik ära (2 last, hunnik asju) ja maanteel kütusekulu alla 6l/100. Õhuga saab vajadusel auto kliirensi 17cm peale tõsta ja ei jää kuskile minemata.

Ostes tasub kontrollida kindlasti veermiku seisukorda (amordid on üsna kallid,ka ilma airmaticuta) ja mootori õlijahuti tihendit (tüüpviga, kipub lekkima).

Tasub ka seda silmas pidada et saksast vms toodud masinatel pole üldjuhul täispikka põhjakatet ja võimsamat genekat, mis Eestist /Soomest/Rootsist ostetud masinatel.
Kui Te läbisite 3 aastaga 60k km, siis minul oli see eelmise aasta läbisõit. Sillad peavad ilusti end üleval, kui natukenegi vaadata, kust ja kuidas läbi sõita. Kuna endal Eestist uuena soetatud sõiduk, siis ma sain ees vedrud ära vahetada. Ostes, mina pigem soovitaks vaadata, kas kõik el. lisad ja sõiduabilised töötavad. Sillajupid paraku tunduvalt odavamad kui moodulid. Uksed, katus ja tagatiivad ainsana pole alumiiniumist. Vaataks ka need kriitiliselt üle, ega mingeid algeid kuskil pole.
(27-09-2018, 04:37 PM)blueefficiency Kirjutas: [ -> ]sõidan 2011a 4matic sedaaniga 195kw 3dat aastat ja ca 60k km minul läbitud(hetkel ls161000). 195kw mootor kasutab uuemat 7g plus kasti, millel tuleb harvem õli vahetada. mineku poolest eriti vahet pole 170 v 195kw (olen mõlemat proovinud)
Tehnika on töökindel, veermik kulub vastavalt teede olukorrale. Endal on õhkvedrustusega masin ja umbes 150k pealt tuli veermikule suurem ring peale teha (ees õõtsad, taga amordid, padjad. varem sisuliselt polnud midagi vahetatud) Üldiselt olen autoga väga rahul, mahub kõik ära (2 last, hunnik asju) ja maanteel kütusekulu alla 6l/100. Õhuga saab vajadusel auto kliirensi 17cm peale tõsta ja ei jää kuskile minemata.

Ostes tasub kontrollida kindlasti veermiku seisukorda (amordid on üsna kallid,ka ilma airmaticuta) ja mootori õlijahuti tihendit (tüüpviga, kipub lekkima).

Tasub ka seda silmas pidada et saksast vms toodud masinatel pole üldjuhul täispikka põhjakatet ja võimsamat genekat, mis Eestist /Soomest/Rootsist ostetud masinatel.

Tere. Palju see käigukasti õlivälp on 7g plus kastil?
Kas on ka siin neid kes eelnevalt kasutanud just w211 270 cdi-d?
Mind huvitaks eelkoige milline on vahe eelpool nimetatu ja uuema w212 150kw vahe.
Mul ei ole väga vja nelikveolist.
(10-11-2018, 02:12 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Mootor ju hoopis erinev. Ühel 647 ning teisel 651.
pidasin silmas kasutaja seisukohalt...Rolleyes
Täiesti teine maailm.
Sõidab paremini kuid materjalid on odavamad..Smile
Oleneb muidugi suuresti varustusest ka.
(12-11-2018, 01:00 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Täiesti teine maailm.
Sõidab paremini kuid materjalid on odavamad..Smile
Oleneb muidugi suuresti varustusest ka.
Materjalide all pead silmas ilmselt kulumaterjale(varuosad) või koostematerjale...
.. ja ytled et sõidab paremini võrreldes vanema w211 mudeliga ....mida silmas pead

Endal W211 vs W212 kogemus, et viimane sportlikum ja esimene laisem. Kellele meeldib mugav, sujuv sõit, kellele sportlik ja konkreetsem olek. Paremaks ei oska küll nende kahe vahel ühtegi pidada. Kooste osas, kasvõi armatuuri koputades spidoploki juurest, siis W212 kumiseb odavalt, polstrid samuti, kui pole laiendatud nahka tellitud, ei midagi ütlev plastik. Paranoid
Näppides uksepolstrid vaadates pleekinud keskkonsooli, tundub odavam materjal.
Sõitmist on keeruline kirjeldada, kõik käib kuidagi kergemalt, vaiksemalt.
Aga proovi järele, saad ise aru.