Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 ja "kurjem õhufilter"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Loogika ütleb, et parem hingamine annab parema soorituse. Kas V8'l ka midagi tuntavalt juurde tuleb? Äkki on kellelgi kogemusi "preformance" filtriga vanal essil.
Kas võit on tuntav?
Mis need filtrid maksavad?

Tjuunija ei ole, aga kui midagi aitab kütusekulu vähendada mootori võimekuse tõstmisega samal ajal :hump: siis tundub põnev.
No kõigepealt proovi üldse ilma õhufiltrita sõita, kui minekule juurde ei anna, siis pole ka mingit mega-hüper-giga koonust mõtet hakata aretama. Üldjuhul suurema läbilaskega filtrid on vajalikud just fööniga mootoritele, kuna turbo vajab rohkem õhku. Vabalthingav saab hakkama ka vähema õhukogusega, peaasi, et filter puhas on ja saad sellest niikuinii maksimum jõu.
Paljalt õhufiltri vahetusega ei võida midagi, sama kehtib ka igasugu lörin sumpside kohta, pigem kaotad jõudu madalatel pööretel.
Kui asi oleks nii lihtne oleksid kindlalt Mercedes-Benz insenärid ka suurema läbilaskevõimega filtri paigaldanud.
Ei tea kas fööniga mootoritel annab just juurde, seal pressitakse ja imetakse niikuinii survega õhk mootorisse.
Filtri pealt hoiad raha kokku kui paned korduv kasutusega filtri, saab puhastada. Arvamus kas annab juurde või ei anna on palju. Mina arvan, et seda vahet sa ei tunne. Kahtlus on kas need "greenid" ja "k&n" id sul seda tolmu kinni hoiavad, olen kuulnud (näit. hannes speedsterist), et mootor pidi kuluma nendega palju kiiremini. Soovitati kasutada vaid "polümetaanvahust"(vist midagi taolist) filtreid näiteks "pipercrossi" toodangut.Confusedmile:
Kui seda teemat kuugeldada, siis tuleb vastuolulist juttu. Ühed räägivad, et madalatel pööretel mootori jõudlus väheneb, teised räägivad, et võitsid nii suutlikuses, kui ka kütusekulus. Mine võta kinni, kellel on õigus. Confusedad:

Vaatasin, et K&Nil on W126 V8'te jaoks olemas eraldi filtri mudel küll (mille kohta mingid vennad kusagil benzworldi foorumis väitsid, et said parema kütusekulu ja suurema suutlikuse samal ajal).

Toode on muidugi suht universaalne (1975 aasta 450SEL 6.9 kuni 1993 aasta 500 SECini) http://www.knfilters.com/search/product....rod=E-2872

Natuke füüsikast ikka adun, et lihtsalt "rohlist seenekest" kapoti alla ei topi UZI Kui oleks midagi asendama hakanud, oleks olnud lihtsalt filter ise.

Aga juhul, kui kellelgi on kunagi sellise olukorraga tegemist tulnud teha, siis mõtlesin, et võiks muljetada.
Enne tasuks mõelda lihtlabasele füüsikale ja põlemisprotsessile, mille üheks lähteaineks on siis O ja aru saada, et põlemiseks mineva O temperatuur mõjutab suurelt jaot põlemisprotsessi. Tüüpiline rullnoka tuuning - viskame orig. filtri korpusest sissetulevad õhutorud mineva ja siis saab sinna otsa ilusti kaks punast koonust panna ju... Mis on nende õhusuunajate/otrude mõte? See, et võtaks esiotsast (iluvõre vahelt) külma õhku...Koonused pannes hakatakse võtma kapoti all olevat seisvat sooja õhku.....
Soovitaks pigem 5,0 või 5,6 isendiga autot....(: