05-08-2018, 09:38 AM
09-08-2018, 03:05 PM
(05-08-2018, 09:38 AM)onuraiu Kirjutas: [ -> ]Juhtus nüüd nii, et esialgu tundunud väike G hakkas meeldima...Kui sa ei taha,et ment sind kordusylevaatusele saadab,siis viska see mote peast ja säilita närve. 32" max.
On keegi kodumaal 37-38" ratast sellele alla pannud ?
09-08-2018, 03:08 PM
(09-08-2018, 03:05 PM)Raigo R Kirjutas: [ -> ](05-08-2018, 09:38 AM)onuraiu Kirjutas: [ -> ]Juhtus nüüd nii, et esialgu tundunud väike G hakkas meeldima...Kui sa ei taha,et ment sind kordusylevaatusele saadab,siis viska see mote peast ja säilita närve. 32" max.
On keegi kodumaal 37-38" ratast sellele alla pannud ?
kuni 1997a autodega saab vormistada mõne teise liikmesriigi abil suured rattad alla. Mul Toyotal oli 37" ja kõik oli legaalne.
13-08-2018, 02:50 PM
All hetkel 44” traktor.
33 läheb vabalt originaalis, 35 peab tõstma ja sättima offsetiga. 37-38 tahab esisilla geomeetria muutmist ja ka kere/raami lõikust. Sul sellega pikad tiirud plaanis ja roolimine läheb jubedaks. Yoyotaga ja issand patrullil install sellise papuga lihtsam.
33 läheb vabalt originaalis, 35 peab tõstma ja sättima offsetiga. 37-38 tahab esisilla geomeetria muutmist ja ka kere/raami lõikust. Sul sellega pikad tiirud plaanis ja roolimine läheb jubedaks. Yoyotaga ja issand patrullil install sellise papuga lihtsam.
13-08-2018, 02:53 PM
(13-08-2018, 02:50 PM)jaan140 Kirjutas: [ -> ]All hetkel 44” traktor.
33 läheb vabalt originaalis, 35 peab tõstma ja sättima offsetiga. 37-38 tahab esisilla geomeetria muutmist ja ka kere/raami lõikust. Sul sellega pikad tiirud plaanis ja roolimine läheb jubedaks. Yoyotaga ja issand patrullil install sellise papuga lihtsam.
Selge, tänud!