Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w221 peale chipimist suitseb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
dpf eemaldatud ja cipitud aga peale seda hakkas suitsema (sinakas hall suits)
Oskab keegi öelda soovitada mis edasi? Unibrow
Tagasi kiipija juurde selgitust nõudma. Ta tegi midagi valesti.
Pole veel ühtegi DPF’ta autot näinud, mis ei suitseks/haiseks.
Tavaliselt kirjutatakse soft ringi, sest filter on umbes.
Teisisõnu juba katki....miski, mis ajab filtri umbe...

Kui isegi tip-top(alla aasta vana diisel) korras autol filter ära võtta, suitseb ikkagi.
Musta tavaliselt ja vaid korraks, kui on kütuse nõudlust suurendatud.

Pole mõtet jahuda, et kes teeb hästi, kes mitte.
Suitsevad ka nn tegijamate tehtud mootorid...

Sa ometi ei taha väita, et sinakashall suits peale kiipimist on koššer?
95% pole softi viga. Enamjaolt pannakse tüüpsoft, mitte individuaalselt kohandatud. Ja enamalt jaolt ei tea tegija üldse, mida ja millistes tabelites tehti. Küsige, mille eest te maksate....

Mb puhul isegi pole vaja enne Dpf mahakirjutamist DPF nullida, st autole öelda et filter vahetatud.
Teatud markidel on see vajalik ja võib hiljem põhjustada dpf põletusprotsessi...

(24-07-2018, 10:42 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]95% pole softi viga.
...
Küsige, mille eest te maksate....

Vat sellega olen ma nõus.Eusa_angel

Ühtlasi tuletan meelde, et tasuta lõunaid pole olemas. Ning kui valida Turu Odavaim pakkuja, siis suure tõenäosusega tuleb olla katsejäneseks.
(24-07-2018, 10:16 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Pole veel ühtegi DPF’ta autot näinud, mis ei suitseks/haiseks.
Tavaliselt kirjutatakse soft ringi, sest filter on umbes.
Teisisõnu juba katki....miski, mis ajab filtri umbe...

Kui isegi tip-top(alla aasta vana diisel) korras autol filter ära võtta, suitseb ikkagi.
Musta tavaliselt ja vaid korraks, kui on kütuse nõudlust suurendatud.

Pole mõtet jahuda, et kes teeb hästi, kes mitte.
Suitsevad ka nn tegijamate tehtud mootorid...
Kui suitseb ikka koguaeg sinakat halli suitsu siis mis jahumisest ma räägin?
(24-07-2018, 11:00 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-07-2018, 10:42 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]95% pole softi viga.
...
Küsige, mille eest te maksate....

Vat sellega olen ma nõus.Eusa_angel

Ühtlasi tuletan meelde, et tasuta lõunaid pole olemas. Ning kui valida Turu Odavaim pakkuja, siis suure tõenäosusega tuleb olla katsejäneseks.

Seda kindlasti... turg on täis solkijaid, hiina seadmetega jne.
Aga ilmselt on filter see, mis ennist suitsu kinni võttis.

Kui klient tuleb autoga, mil mootori tuli põleb, ei tohiks enne remonti üldse näppida. Muidu polegi võrdlusmomenti ja hilisemalt viga raske tuvastada.
Kui Dpf on umbes, siis on see tagajärg, mitte probleem.

Asi on rahas, mida teenusepakkuja tahab kindlasti saada...mõtlemata tagajärgedele. Paraku ei suudeta katkise auto peale EI öelda, vaid tehakse ära....see näitab kogenematust.



(24-07-2018, 08:40 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Tagasi kiipija juurde selgitust nõudma. Ta tegi midagi valesti.

Seda minagi et tagasi jne aga sealt öeldakse et koik on korras Retard et autol pihustid läbiEusa_wall
Smoke
(24-07-2018, 11:13 AM)allan.a Kirjutas: [ -> ]
(24-07-2018, 10:16 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Pole veel ühtegi DPF’ta autot näinud, mis ei suitseks/haiseks.
Tavaliselt kirjutatakse soft ringi, sest filter on umbes.
Teisisõnu juba katki....miski, mis ajab filtri umbe...

Kui isegi tip-top(alla aasta vana diisel) korras autol filter ära võtta, suitseb ikkagi.
Musta tavaliselt ja vaid korraks, kui on kütuse nõudlust suurendatud.

Pole mõtet jahuda, et kes teeb hästi, kes mitte.
Suitsevad ka nn tegijamate tehtud mootorid...
Kui suitseb ikka koguaeg sinakat halli suitsu siis mis jahumisest ma räägin?

Minu peale ära oma energiat raiska, ma olen paksu nahaga, aga sinu autot korda ei tee.
Küsi, mis su autoga tehti. Otsast lõpuni, mida muudeti ja mida mitte.
Siis saabki teada. Keegi teine su softi ei näe.

Kas sa oled küsinud hinnangut “tuunijalt”, miks auto suitseb.
Mis oli tema vastus....
Ma loodan, et enne suurt ringi küsisid ikka otse tegijalt, sest tema teab, mis tehti.
(24-07-2018, 11:20 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Smoke
(24-07-2018, 11:13 AM)allan.a Kirjutas: [ -> ]
(24-07-2018, 10:16 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Pole veel ühtegi DPF’ta autot näinud, mis ei suitseks/haiseks.
Tavaliselt kirjutatakse soft ringi, sest filter on umbes.
Teisisõnu juba katki....miski, mis ajab filtri umbe...

Kui isegi tip-top(alla aasta vana diisel) korras autol filter ära võtta, suitseb ikkagi.
Musta tavaliselt ja vaid korraks, kui on kütuse nõudlust suurendatud.

Pole mõtet jahuda, et kes teeb hästi, kes mitte.
Suitsevad ka nn tegijamate tehtud mootorid...
Kui suitseb ikka koguaeg sinakat halli suitsu siis mis jahumisest ma räägin?

Minu peale ära oma energiat raiska, ma olen paksu nahaga, aga sinu autot korda ei tee.
Küsi, mis su autoga tehti. Otsast lõpuni, mida muudeti ja mida mitte.
Siis saabki teada. Keegi teine su softi ei näe.

Kas sa oled küsinud hinnangut “tuunijalt”, miks auto suitseb.
Mis oli tema vastus....
Ma loodan, et enne suurt ringi küsisid ikka otse tegijalt, sest tema teab, mis tehti.

Minu auto puhul oli nii, et autol oli juba varem dpf välja lohutud (tuhi)ja siis arvatavasti progetud aga seda ajalugu keegi ei tea. Nuud kui arvati et panna uuesti originaal soft ja siis uuesti dpf välja progeda ja chip hakkas auto suitsema sinist halli suitsu ja koguaeg. "Tuunija" remondifirma arvab et nuud pihustid korrast ära Big Grin
Kui sa vaatad chipituid ja dpfita kasvõi E60/1, E65 BMWsid, siis ka need tühikäigul tossavad hallikas/sinist tossu. Terve linn neid täis, softid kõigil sellised kahtlased. Mõni on seda pihusti juttu uskuma jäänud ja lõpuks tuleb välja, et kas kolvid loksuvad juba sees või asi ikkagi softis.
Kelle soft ei tossa tühja toruga?
Eusa_drool
Olles kursis enamuse köögipooltega kaudses või otseses mõttes ei tule ükski ettevõte pähe....väidetavalt veel parimatega koduriigis...

Edit: pakun vajadusel ise ka softi ringitegemise teenust, siis ei julgeks kunagi garanteerida tossuvabat softi.
Tegelt polegi softis teema.
Võtke filter ära enne softi ringi tegemist, suitseb ikkagi.
Ma ise diisli fanatt pole, omand vaid vast paar, aga tossuvabat diislit tühja toruga pole veel kohanud. Ei originaal ega tuunitud softiga.

Siin tuleb ka marketingi trikk välja. Mina teen kuus tavaliselt 1-2 softi ringi, tavaliselt rasketehnika.
Aga....statistika järgi tehakse iga kuu umbes 10 väidetavalt minu poolt tuunitud softi ringi....nö parimate poolt meie maal.....
No vot. Mu kliendid ei kurda....vähemalt mulle.
Otsustage ise.
Pole ka kokkupuudet olnud tühja toruga isenditel. UKs foorumeid lugeda, siis pidi okei olema hallikas/sinine toss..
Mina alustasin nn Chiptuninguga 2013a Tartus....veits on kogemust.
Kodumaisel turul ei tegutse eelpool mainitud marketingi tõttu suures osas.
Raske on vastuvoolu ujuda, rasketes ja mitte minu jaoks mõistlikes tingimustes.
Seepärast saangi öelda nagu asjad on.
Tean, et tegeled. Raimo kunagi isegi mainis mulle, et ta paneks mulle ka peale. Flameko juhatajaga motoshow’l kunagi sai ka jutustatud.

Mõnedel lihtsalt see regeneratsioon kui selline, pole lõplikult eemaldatud ja siis on kurdetud ka samasuguste sümptomite kohta. Aga lõpuni pidama pole ikka saadud.
(24-07-2018, 08:18 PM)Oliver.L Kirjutas: [ -> ]Tean, et tegeled. Raimo kunagi isegi mainis mulle, et ta paneks mulle ka peale. Flameko juhatajaga motoshow’l kunagi sai ka jutustatud.

Mõnedel lihtsalt see regeneratsioon kui selline, pole lõplikult eemaldatud ja siis on kurdetud ka samasuguste sümptomite kohta. Aga lõpuni pidama pole ikka saadud.

Regeneratsioon ja aegajalt suitsemine on 2 eri asja.
Seepärast ongi vaja teada, mida tehti ja kuidas tehti ning mis jäeti tegemata.

Lihtsalt infoks.... kui mõtlete lasta kedagi oma auto aju kallale, mis on teie mootori A ja O.... mõelge, kas tasub lasta teha tegijal, kes ei suuda öelda, mis ta teeb, konkreetselt.
Nüüd mõelge enda pea ja ajule, kui peaks minema vaja operatsiooni järele (siinkohal tahaks loota, et ei teki vajadust).... kas lasete kallale “kirurgi”, kes mõtles, et jätab vahele etapid enne kirurgiat....sest teenistus on hea.....kui tead, mis teed.
Just nimelt see viimane....

Ehk... kui keegi lubab tühja toruga suitsuvaba diislit....siis....on ta vb lihtsalt julge...
Jah, nõustun igati. Loodetavasti teemaalgataja saab piisavalt infot, et see kellelegi söödavalt serveerida ning jõuavad juurprobleemini lõpuks.
nagu eelpool mainiti siis dpf ise katki väga harva, umbe ajab ta mingi muu põhjus,
ehk siis ravitakse tagajärge mitte põhjust.
päris põnevaks läheb see hetk, kui ülevaatusel hakatakse päriselt teh. passis olevaid norme mõõtma.
mul on tühja toruga 211 dpf pole kunagi olnud, nüüd pole katalüsaatorit ka, ei suitse nähtavalt, haiseb korralikult Smile
Mul ka c220 cdi ilma kattideta haises päris rõvedalt originaal softiga. Samas Hents näppis kunagi mul e320 cdi, suitsu ei olnud ja haisu poolt lihtsalt ei mäleta kas haises või mitte, ilmselt olid ikka katid all. Liikus küll väga mehiselt.
Lehti: 1 2