Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vaja ära vahetada katalüsaator, originaali ei suuda soetada, mis oleks alternatiiv ? on kellelgi kogemusi, soovitusi ? Millist tasuks alla panna jne.


Teine mure: kui auto käivitub, viskab korra pöörded üles kuni 3000 pööret aga see on alati erinev.On juhtunud( küll harva), et ei viska pöördeid korra üles. Milles võib probleem olla, mis andurid käivitamisel rakenduvad ?
Universaalkattide elueast on arvamusi erinevaid-1 aastast kuni 10 aastani.

Parim oleks leida korralik kasutatud originaal kuid kuidas veenduda mis olukorras see tegelikult on?

Kulutad aega ja raha ning lased ära vahetada ja ilmneb et samuti otsakorral?
Külmast peabki mõned sekundid pöörded kõrgem olema? Mul teeb nii ca 20 sek ja siis normi. Ainult külma mootoriga, kui läheb soojaks siis kohe normis.
Orig kat oleks parem idee.
Jaa, külmalt hoiab pöördeid kõrgemal aga see ei ole see. Nii kui käivitub, viskab pöörded üles ja siis tuleb rahulikult alla, kõik see kestab umbes 5 sek. kokku. Ei ole täheldanud ühelgi teisel Mercedesel sellist käivitumist. Vahest lihtsalt ei käivitu ja kui lõpuks kolmanda-neljanda korraga läheb siis ka mõned plärtsud väljalaskes ehk põlemata kütus plahvatab seal. Paras peavalu ja aru ei saa !!!!
Tere

Sellel peaks olema see kahe nukaga mootor mida kasutati ka W202. Sellel on üks nörk koht trossel klapp. Esimese asjana ma prooviks seda puhastada. Kui see ei aita, siis vöiks proovida talle uuesti asendid selgeks öpetada. Mul küll W203, sellel ka see kahenukaga bensumootor peal. Olen käinud trosselit õpetamas vast kaks korda. Teeb ka imelikke trikke aegajalt.

Siim
Käivitusanomaaliaid põhjustab ka mädanenud joodetega ülepingerelee. Minu enda kogemus selle mootoriga, lihtsalt lambist käivitus, siis jälle ei käivitunud.