Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Clk suri ära.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Hetkel Soomes, tee ääres. Clk 230 suri ära. Sõidu peal korra puterdas ja suri ära. Ei teagi mis teha hetkel, äkki keegi Espoos ja oskab aidata? Jätan igaksjuhuks numbri ka +372 5582345

Edit: Valasime testiks 4 liitrit kütet paaki ja läks laksust käima. 5 km hiljem jälle teeääres. Kütte seier näitab veidi alla poole paagi. Muidu pole täheldanud, et see valetaks. Sõitnud küll kui kollase põlema lööb...

Vända andur suure tõenäosusega jah. Teepeal vahetamine ei pruugi väga sujuvalt muidugi minna.
Just vahetasin ka vända anduri sama vea kirjeldusega...w203.

Juhtudes peaks töötama...

W203 ja v8 puhul oli vahetus päris tüütu....kohati tundus, et võiks naistearsti kutsuda.

Aga seoses sama tööga tekkis idee ja vajadus uut laadi tööriista arendama hakata..

Andur ise soodne ja ilmselt igal pool olemas. Vist kõik sama ajastu mootorid kasutavad sama andurit. Dislad ja bensukad.

Ma tulin pärnust tartu 4h koos väntvõlli anduri puhkeajaga. Eusa_doh
Valasime uuesti 3+ liitrit peale, läks käima. Saime bensukasse, lasime testiks paagi täis(ei olnud tühi). Peale seda sai koju ära sõita - lühike maa. Parklas lasime veidi käia, andsin kohapeal tuure ka üles. Töötas. Homme tööle sõites paistab...
Väga huvitav juhtum..????
Loodetavasti on hommikuks tervenenud Big Grin Varemgi imelikke anomaaliaid juhtunud, kus järgmisel hommikul viga kadunud ja mõtled end lolliks, et mis asi see oli.

Täna ära magama. Homme annan teada, kuidas läks...

Tänud vastukaja eest...teab kustotsast läheneda.
Mul oli kütusega selline asi, et kah suri lampi ära.
Selgus, et voolik paagis sees oli katki vms. Latti rõhku ei jõudnud.
Panin alguses uue pumba...aga varsti ikka tee servas.
Siis võtsin kogu asja laiali ja korda ta sai.

Aga arvatavasti ikka andur.

Kütsi veaga korra lubas tavaliselt, sest ming hetkel on ikka latis surve.
Anduri veaga ei tee paukugi.... kui teeb, siis töötab.

Edu ja loodame auto kiirele paranemisele.

Seepärast väliste pumpadega vanakooli lahendus oli probleemivaba,
Kui siis suri pump pärast 25-30a tööd väärikalt.
Hommikul läks käima nagu naksti. Pooletunnine sõit möödus väga sujuvalt. Hetkel tööl. Eks paistab, kas koju ka tagasi viib (:

Pump väline siingi. Sellessuhtes hea vahetada Tongue 2a tagasi vahetasin välja..
Huvitav on see, et kui esimest korda kütet peale valasime, siis enne sai korduvalt proovitud.. ei läinud käima. Peale kütet - laksti. Teinekord sama lugu. Enne ei läinud, 3+ liitrit paaki, ja läks ????
Täna vedas auto tööle ja koju tagasi. Peale tööd viisin veel pesema ja puhastasin salongi ka.
Õiget minekut ei ole hetkel. Kohapeal pöördeid tõstes, on küll kuulda/tunda, kuidas 2k peal kompressori taha lööb. Aga sõites on tunda, et midagi on puudu. 2 käiguga tallasin põhja pedaali. Muidu jooksis 90ni välja kenasti, nüüd ei olnud õiget tõmmet ja 80 peal hakkas hirmsasti pooma..

2 nädala pärast Eesti, loodetavasti senimaani toimetab ära Smile

Ise tervenev Mercedes-Benz nagu Ta mul on....
Ühe korra suri veel ära vahepeal, aga läks käima mõne minuti pärast...see oli kuum ilm ka, 31 kraadi. Nüüd nõks jahedam ja sõidab kenasti jälle !?
Huvitav, jälle üks juhtum, kus masin hommikuks "terve" on Big Grin
Kuigi, paak nüüd poole peal jälle. Homme/ülehomme jõuab vast sinna punkti, kus esimest korda ära suri.. fingers crossed (:
Nonii. Eile suri jälle masin ära, kütte näidik sama koha peal. Tõime kütet ja läks käima. Saime jaama, paak täis ja sõidab.
Võiks ärvata, et kütte voolik/toru miski kohapealt katki?
Nädala lõpus Eesti, siis hakkab vaatama. Kuidas üldse see vahetus ette võiks näha?
clk omab vist kaheosalist paaki? Googelda saddle tank. Sellest kõvasti teemasid. Ilmselt jääb sul üks pool täiesti kuivale ja siis surebki välja. See seletab miks sul peale kütuse juurdevalamist jälle töötab mõnda aega. Ühest paagist teise peaks kütus jooksma ventuuriprintsiibil. Vb sul paakidevaheline toru katki või kinni jäänud.
(23-07-2018, 08:42 PM)Teet01 Kirjutas: [ -> ]clk omab vist kaheosalist paaki? Googelda saddle tank. Sellest kõvasti teemasid. Ilmselt jääb sul üks pool täiesti kuivale ja siis surebki välja. See seletab miks sul peale kütuse juurdevalamist jälle töötab mõnda aega. Ühest paagist teise peaks kütus jooksma ventuuriprintsiibil. Vb sul paakidevaheline toru katki või kinni jäänud.

Tänud info eest. Kindlasti hakkan ükshetk uurima.
Eile ööse jõudsin Eesti, Täna Rootsi. Järgmine nädal proovin asja ette võtta.
Hetkel lihtsalt kütuse taset nii madalale ei lase ja Eesti eeliseks on ka LPG tanklad, mida Soomes ei paistnud olevat O.o
Eile õhtul käis tühikäigul väga kehvasti. BAS/ASR tuli põles ja mootor käis väga ebaühtlaselt. Gaasipedaal ei reageerinud. Proovisin ca 10 korda käivitada, ikka sama jama. Siis meenus, et Soomes juhtus ka kord nii. Tookord avasin kapoti, et pilk peale visata. Midagi kummalist ei paistnud ja peale seda läks käima. Eile siis avasin ka kapoti ja proovisin käivitada. Käis nagu kell. Big Grin Big Grin
Väga huvitava iseloomuga auto.

Paak kaheosaline ja. Esinduses märki ostmas käisin, mainisin nii üle moka seda probleemi. Seal pakuti, et ülelöögi!? pump tuksis ilmselt. Peaks ettevõtma probleemi, aga üldse pole viitsimist hetkel. Igapäevaselt vaja/tahaks sõita ka hetkel...