Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mark: Mercedes Benz 190E
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 360000
Mootor: 2.0 90kw
Muud tehnilised andmed: Sportline
Värvus: Brillantsilber
Lisavarustus: Esimesed elektrilised aknad, istmesoojendused, elektriline katuseluuk, ASD differ, elektriline antenn.
Vead: ASD diffri pealevoolu toru katki, kundepoolne aken ei toimi, mootor toimib ebaühtlaselt tühikäigul, käigukast ei toimi hästi külmast peast ja kiirendades kickdown'iga, põhi tahaks hoolt, elektriline antenn ei liigu.
Plaanid: Zender tuuning bodykit, keretööd, M102 turbomootor ehitada, Avantgarde Rosso sisu taastamine, manuaaliks ümbertegemine, uued veljed, eemaldada kõik vead, heliisolatsioon ja helisüsteemi ümbertegemine. [/font]
[Pilt: 36243827_2096125487127308_1781611279727722496_n.jpg]
[Pilt: 36355197_2096125537127303_8268366340394319872_n__1_.jpg]
[Pilt: 36356986_2096125473793976_352029847591059456_n.jpg]
[Pilt: rosso.jpg]
Sees on siis selline sisu, juhi istme nurk vajab taastamist.
Hetkel olen jõudnud vahetada tagumised piduri supportid ja ühe esimese ära taastada. Talvel sai ka kapotialune ära keevitatud ja vahetatud pritse ning pooltelg. Rooste sai ajutiselt eemaldatud, et taastamiseni vastu peaks. Zenderi bodykit'ist on külge pandud stangelisa.
Omapärane huvitav sisu. W201 on popiks läinud vaatan.
(29-06-2018, 02:12 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Omapärane huvitav sisu. W201 on popiks läinud vaatan.
W201 on noorele inimesele taskukohane, aga samas ka väga ilus. Ega neid palju alles ka pole.

[Pilt: 37078086_1771090919670079_380832456623783936_n.jpg]

Sillastend
[Pilt: 163B5AE9-E72B-4618-A353-8FAF94449439.jpeg][Pilt: 51E9AF51-14DF-4F59-AD67-D9F1E0A17FEE.jpeg]

Saab natuke aega ennast võõraste velgedega ehtida.
Kus stendis käisid? Enda kutsikaga oleks ka vaja minna?
(18-07-2018, 07:29 AM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Kus stendis käisid? Enda kutsikaga oleks ka vaja minna?
Käisin Tartu Silberautos.
[Pilt: 81BC8CBE-E2E2-47D3-A013-BED96894F1EB.jpeg]

[Pilt: 5EB527D5-E11F-4362-BD0D-313D4AEADD30.jpeg]

[Pilt: 78F72E68-A384-4FA2-95C7-D9001EBDE5E4.jpeg]

Valmis homseks Youngtimer Camp näituseks. Alla sai pandud BBS-id ja ette USA Spec tuled.
[Pilt: 36C53AB1-EDE7-4C33-8108-92071B7FB0C7.jpeg]
Pilt eilsest Youngtimer Camp’ist.
Eelmine nädal proovisin autoga ülevaatusel käia, kuid CO näidud olid paigast ära. Tuleb katalüsaator ära vahetada.
Tere Berta,

Nägin seda autot nii Laitses kui eelmisel päeval Tartus ja kuigi USA tuled pole siinkirjutaja maitsele, pole see ka siinkirjutaja asi ning alla saanud velg jättis isegi hea mulje ja äge ikka, et temaga tegeled.

Samas kui heitgaasid on paigast, ei tasuks ehk esimese asjana kohe katalüsaatorit vahetama hakata, vaid püüda välja selgitada, kas muus osas kogu süsteem toimib. Viga võib M102 puhul vabalt ka lihtsalt mittetoimivas lambdasensoris või "mujal" olla. Miks seda ütlen, on tõsiasi, et kui autol on all tegelikult toimiv originaalkatalüsaator ning selle universaalsega asendad, saad asemele paraku kümme korda kehvema detaili, mille eluiga kipub tavaliselt heal juhul olema vaid paar aastat. Aga võimalik, et kasutaksid asenduseks samuti originaalkatalüsaatorit ja sel juhul ei ole muidugi kaotada midagi.

Edu igal juhul ja on väga hea näha, et Tartus kutsikahuviliste hulk üha kasvab.

Parimate soovidega,

Tauno
(29-07-2018, 01:04 PM)Tauno Mõts Kirjutas: [ -> ]Tere Berta,

Nägin seda autot nii Laitses kui eelmisel päeval Tartus ja kuigi USA tuled pole siinkirjutaja maitsele, pole see ka siinkirjutaja asi ning alla saanud velg jättis isegi hea mulje ja äge ikka, et temaga tegeled.

Samas kui heitgaasid on paigast, ei tasuks ehk esimese asjana kohe katalüsaatorit vahetama hakata, vaid püüda välja selgitada, kas muus osas kogu süsteem toimib. Viga võib M102 puhul vabalt ka lihtsalt mittetoimivas lambdasensoris või "mujal" olla. Miks seda ütlen, on tõsiasi, et kui autol on all tegelikult toimiv originaalkatalüsaator ning selle universaalsega asendad, saad asemele paraku kümme korda kehvema detaili, mille eluiga kipub tavaliselt heal juhul olema vaid paar aastat. Aga võimalik, et kasutaksid asenduseks samuti originaalkatalüsaatorit ja sel juhul ei ole muidugi kaotada midagi.

Edu igal juhul ja on väga hea näha, et Tartus kutsikahuviliste hulk üha kasvab.

Parimate soovidega,

Tauno
Tere Tauno,

Kontrollin kindlasti seda lambdasensorit. Kuna ülevaatusel öeldi, et vahetada tuleks katalüsaator, läkski mõte kohe selle peale. Asenduseks oleksin kasutanud universaalset katalüsaatorit kuna muidugi on hind odavam ja hetkel on lihtsalt kiiresti ülevaatust vaja.

Parimate soovidega,

Berta


(31-07-2018, 10:35 AM)BertaViikberg Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2018, 01:04 PM)Tauno Mõts Kirjutas: [ -> ]Tere Berta,

Nägin seda autot nii Laitses kui eelmisel päeval Tartus ja kuigi USA tuled pole siinkirjutaja maitsele, pole see ka siinkirjutaja asi ning alla saanud velg jättis isegi hea mulje ja äge ikka, et temaga tegeled.

Samas kui heitgaasid on paigast, ei tasuks ehk esimese asjana kohe katalüsaatorit vahetama hakata, vaid püüda välja selgitada, kas muus osas kogu süsteem toimib. Viga võib M102 puhul vabalt ka lihtsalt mittetoimivas lambdasensoris või "mujal" olla. Miks seda ütlen, on tõsiasi, et kui autol on all tegelikult toimiv originaalkatalüsaator ning selle universaalsega asendad, saad asemele paraku kümme korda kehvema detaili, mille eluiga kipub tavaliselt heal juhul olema vaid paar aastat. Aga võimalik, et kasutaksid asenduseks samuti originaalkatalüsaatorit ja sel juhul ei ole muidugi kaotada midagi.

Edu igal juhul ja on väga hea näha, et Tartus kutsikahuviliste hulk üha kasvab.

Parimate soovidega,

Tauno
Tere Tauno,

Kontrollin kindlasti seda lambdasensorit. Kuna ülevaatusel öeldi, et vahetada tuleks katalüsaator, läkski mõte kohe selle peale. Asenduseks oleksin kasutanud universaalset katalüsaatorit kuna muidugi on hind odavam ja hetkel on lihtsalt kiiresti ülevaatust vaja.

Parimate soovidega,

Berta

Lähipäevil proovime ka teist lambdaandurit, juhuse õnneks olen viitsinud neid riiulisse panna, kui ei aita siis peaks hakkama mõtlema uue kati peale, sõidaks talveni ära oleks jube hea, edasisest plaanidest oskab juba Berta paremini rääkida.
Asju, mida KE-Jetronicu puhul kontrollida, on palju, ennem kui katalüsaatorit süüdistama hakata. Minu katalüsaatoriga 2.0 KE-Jetronicu puhul oli näitex kütusekruvi täitsa mööda reguleeritud. Panin diagnostikapistikule multimeetri külge ja keerasin kruvi kunix multimeeter näitas poolt aku pingest (olles selle eelnevalt multimeetriga mõõtnud). Peale seda läbis ÜV ilma probleemideta.

Midagi taolist siis:

https://www.landiss.com/mixture.htm



Minu multimeeter duty cycle-it ei näita mistõttu lähtusin lihtsalt, et 50% peax olema umbes pool aku pingest. Kuna aku pinge töötava mootoriga oli umbes 14V siis pool sellest oli umbes 7V.

Eelnev eeldab muidugi seda, et KE-Jetronic on heas korras, et ei esine vaakumilekkeid, et temperatuuriandurid on töökorras, et õhukulumõõtja potentsiomeeter on korras, et ülepingerelee on korras jne.
Toodud sai uus mootor. 2,3l 97kw, väidetavalt ülemine ots remonditud. Plaan talvel mootor korrastada, uute andurite ja tihenditega kokku panna. Kevadeks peaks vahetatud saama.

[Pilt: 43074475_2152136598386851_4203715776584089600_n.jpg]

[Pilt: 43130965_552407831860254_8821204278648504320_n.jpg]