Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E500 bensiinipump
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Mure 2003a W211 E500 mudeliga, nimelt parempoolne bensiinipump on katki. Uuena müüdav Pierburg sinna ei sobi üks ühele, nüüd otsiks kasutatud pumpa, ehk oskate öelda, mis mudelite oma sobib ? Kõik siis koos tasemeanduri ja selle kopsikuga, kus ta sees istub. Kas kõikide bensumootoriga W211 oma ja CLS ?

Tänud ette.
Seal plastkopsiku sees olevast pumpa annab ju eraldi vahetada.
Pumba pealt vaatad numbri ja ostad samasuguse varuosa.

Koos anduri ja muu jamaga on ta mudelikohane jupp ja loomulikult maksab palju raha.

.
Saab vahetada küll, aga selle jaoks tuleb ikkagi "pornot" teha natuke, ei ole see mingite kiirkinnitustega seal sees, vaid plastmass tuleb lahti lõigata, ning pärast uuesti kokku, sai jootekolviga kinni keevitada. Lõpuks läks ikkagi Pierburgi pump, ennem oli VDO. Kopsikute ehitus on täiesti teine, ning Pierburgi mujale korpusesse pannes tuleb üks väljund pimedaks teha. Tunduks nagu normaalne, et ostad õige asja ja paned ilusti paika, aga kokkuvõttes on ikkagi mingi lõika ja kleebi variant...
Ning V6 mootoriga autol on ka ikkagi see krempel teine, järgmisele murelisele teadmiseks ehk.
Vin koodi järgi Pierburg koos anduri ja kopsikuga ostes tuleb jah, mitte pimedaks teha, vaid kahte voolikut pikemaks teha, lisaks on voolikute kinnitused vale mõõduga, ning pistik ei ulatu. Lõpuks saigi käega löödud ja see Pierburgi element võetud ainult.

Pole mõtet rohkem arutada seda teemat, kui pole ise näinud. Lesvenist öeldi samamoodi, et sellega ongi mingi jama.

Mingi V6 VDO kopsik oli samamoodi teistsugune, ilmselt oleks saanud panna, kui oleks koos teise poole voolikutega proovinud, aga jah. Ei tasu oma katalooge uskuda pimesi.
Ehk siis probleem on selles, et kui B osa pumba paned, siis tuleb natuke ümber ehitada. Paned originaali(bosch?)/A-osa, saad panna suvalise mootori järgi.
Need B-varuosa kataloogid vahel jah vigased.