11-05-2018, 11:46 PM
11-05-2018, 11:52 PM
Tere,
Vabandust lamisemise pärast, kuid puusalt pakuks pigem rootorit või jagajakaant, eriti kui peaks näiteks paar aastat vana Bremi toodang olema.
Need nii järsku kustuvadki ja oleks palju lihtsam variant kui kommutaator.
Loodan, et saad siiski kerge vaevaga SECi käima.
Parimate soovidega,
Tauno
Vabandust lamisemise pärast, kuid puusalt pakuks pigem rootorit või jagajakaant, eriti kui peaks näiteks paar aastat vana Bremi toodang olema.
Need nii järsku kustuvadki ja oleks palju lihtsam variant kui kommutaator.
Loodan, et saad siiski kerge vaevaga SECi käima.
Parimate soovidega,
Tauno
12-05-2018, 12:16 AM
Säde enne jagajat juba kadunud. Mingi lohutus on see, et käiates tahomeeter kergelt kõigub (loogikajärgi peaks aju järelikult mingisugust signaali edastama?)
12-05-2018, 12:38 AM
Kui bensupumbad käima hakkavad mootorit käiates ja ka tahhomeeter hüpleb, nagu mainisid, siis tundub, et kommukas terve.
Pigem pani süütepool saba...soojad ilmad on kätte jõudnud.
Kõige lihtsam on katse eksitus meetodil süütepooli vahetada.
Btw. Ma paigaldasin just ühele Norrast pärit SEC’ile Efi ja süütepool on tal pagassis....hetkel teel Tallinna. Tal pole enam süütepooli vaja ja sa ei peaks kaugelt otsima....homme hommikul nt.
Anna teada, saan korraldada.
Pigem pani süütepool saba...soojad ilmad on kätte jõudnud.
Kõige lihtsam on katse eksitus meetodil süütepooli vahetada.
Btw. Ma paigaldasin just ühele Norrast pärit SEC’ile Efi ja süütepool on tal pagassis....hetkel teel Tallinna. Tal pole enam süütepooli vaja ja sa ei peaks kaugelt otsima....homme hommikul nt.
Anna teada, saan korraldada.
12-05-2018, 02:28 AM
Sain selle süütepooli kätte ja juba on vahetatud, aga kahjuks ei olnud abi.