Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C216 2007 CL500 akude eemaldamine ja laadimine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna tegemist nö hobiautoga siis uurin juba varakult ette.

Pöhiaku (käivitusaku) asub kapoti all kuid kus asub teine aku?

Pöhiaku eemaldamiseks peab vist mingi ülemise kapotialuse liistu eemaldama-kuidas?

Ning kuidas neid laadida vöib-ikka tavaliselt klemmid lahti ja küljest ära, laadija taha ja laadituna tagasi ühendada?

Vahepeal uksed köva vötmega kinni.

Kas peab veel mingeid lisaprotseduure tegema kuna auto elektroonikat täis?
Tere,
Enne liistu kallale minemist on abiks kapott ka lahti teha.
Ma kardan(pead ei anna), et aku mille kallale sa minema pead asub siiski pagassis.
Ostad nutika laadija(mis on mõeldud AGM akudele) ja las ta seal vaikselt tiksub. Klemme pole vaja lahti teha.
Taas tuleb alustada pagasiruumi avamisega, siis veidi põhjamattidega tuuseldada ning suure tõenäosusega võid ka akuni jõuda.
Näpud on sul olemas ja tähed selged, mine kasvõi kola Youtubis ringi. Saad oma küsimustele vastused.

Herki
Juutuub videoid täis, samuti peaks kapoti all mõlema aku laadimiseks klemmid olema. 221. igatahes on. Kui siiski peaksid akud maha võtma siis starteri aku eemadus ei muuda midagi, tagumise aku eemaldus jätab kella seisma, nullib läbisõidu (muidugi mitte üldise), paneb näiteks comfordi spordi peale ja kindlasti sada muud asja veel. Mälu eest hoolitseb kolmas aku. Miks neid uksi veel lukustama peab?
(11-05-2018, 09:34 AM)herki Kirjutas: [ -> ]Tere,
Enne liistu kallale minemist on abiks kapott ka lahti teha.
Ma kardan(pead ei anna), et aku mille kallale sa minema pead asub siiski pagassis.
Ostad nutika laadija(mis on mõeldud AGM akudele) ja las ta seal vaikselt tiksub. Klemme pole vaja lahti teha.
Taas tuleb alustada pagasiruumi avamisega, siis veidi põhjamattidega tuuseldada ning suure tõenäosusega võid ka akuni jõuda.
Näpud on sul olemas ja tähed selged, mine kasvõi kola Youtubis ringi. Saad oma küsimustele vastused.

Herki

Krt kõik variandid tunduvad keerulised. Ma viiks parem Lesvenisse raha ja laseks seal teha. Pärast mõtleks, kuidas elektrita auto omale garaaži saab.
Neid ei ole vaja niisama laadida.
Sellel autol on lausa kolm akut.

See auto võib seista kasvõi aasta aega.
Parda aku võib julgelt lasta tühjaks minna.
Veendu ainult, et uks võtmest lahti tuleb!
Võtmega uks lahti ja võtmest (keyless eemalda) käima.
Esimest akut kasutatakse ainult käivitamiseks.
Auto oskab ise oma akusid majandada ja laadida.
(11-05-2018, 05:51 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Neid ei ole vaja niisama laadida.
...
Sellel autol on lausa kolm akut.
Kahest olen teadlik, aga kus kolmas on? Ja mis otstarvet omab?

Ma küll laen tagumist suurt akut aeg-ajalt. Talvel mõne nädalase seismisega hakkab 11,..V näitama, testriga mõõtes. Peale seda olen laadinud kui korra külmal ajal loopis mõne minutiga ekraani kõikvõimalikke veateateid täis, aknad vist sõitsid ka alla vms. Polnud väga meeldiv, õnneks olin kodule lähedal!