Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 3.0td surve jahutussüsteemis?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis järgmine....

Käima pannes tekib juba u.2 minutiga jahutussüsteemi liiga suur surve ja kohati tuleb ka õhumulle, järeldus:plokikaanetihend või mõra plokikaanes.
Sai siis pea lahti võetud ja esmapilgul tihendiprobleemi ei paista, järelikult siis ikka pragu sees.....aga kust kohast seda pragu otsida?

Kust kasutatud tervet kaant saaks??
enne lahtikiskumist oleks võinud pihustitorude eemaldamise teel tiba uurida, milline silinder neid mullikesi tekitab.
Ma olen näinud pragusi plokikaanes kahe silindri vahel.
Kontrollisid, ega kaan kõver ei ole?
Mul kunagi sain mootor kuuma ja lõi kaane kõveraks, tihendil ei märganud ka midagi.
Tere!

ilmselt minul sama jama, alustaks sellest et ühel toredal päeval sõitsin radika sodiks, vahetasin ära ja peale seda tekkis jama.
algul oli nii et kui seisad tühikäigul mootori temp. tõusis 100... 110 ja veelgi rohkem, ahjust tuli külma õhku, kui andsin ja hoidsin mõnda aega gaasi 2,5-3k pööret kukkus temperatuur (silmnähtavalt) 80-90 kanti e. normi. ja ahjust hakkas puhuma sooja.
sõidu ajal oli temperatuur normis.
nüüd sai vahetatud, termostaat ja ploki tihendid.
tihend oli puruks ühest kohast, plokil on kaks pragu, klappide vahel (ega see ju ei tohiks mõjutada jahutus süsteemi) aga abi null.
kui auto seisab tühikäigul siis paagis on näha "mullikesi" mis mullitavad ka mõnda aega peale mootori seiskamist.
voolikud on jäigad ja ikka kuumeneb.
radikas on tuline paremalt-ülevalt ja jahe vasakult-alt.

kes mida soovitaks?
Kui klappide vahel on pragu siis...klappide vahel on ka jahutussärk.Aga kui kellegil on tahtmist pead remontida võin kontaktid suhtlemiseks anda(töökoda Tallinnas Tatari tänaval).