Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kas sellise rehviga julgeb sõita?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
https://photos.app.goo.gl/3zxQs64vUcbm8pTo2

Selline pikkipragu - kas see käib kohe kohe pauguga lõhki või on ainult "kosmeetiline" probleem?
Fifti-siksti, et paneb paugu.

Või siis sõidab sügiseni...

Keegi ei tea, milline on koordikahjustuse ulatus.Eusa_whistle

Ma olen kodu ümber säärastega vahel aerutanud. Paukunud pole ükski, aga susisenud on need lõpuks kõik ikka selle prao kohalt. Samas - ega mootorkäruga hobuste vahel kiirust arenda ka.
Kui leiaks mõne vanakooli rekkafirma, kes rehved teevad ja nö. "puuri" omavad, siis selles võiks testida, kas 10bari teeb talle midagi või mitte.

Korralikule rehvile ei tee midagi, korduvalt testitud ja uutel autodel on ju samuti laoplatsil seismise ajal 4-5barri sees, et rehv lapikuks ei vajuks.

.
Mellsonis on. Testitud ka.Ninja
Õhku ei leki, vähemalt mitte mingisugustes märkimisväärsetes hulkades (talv otsa seistes kaotas 0,3 bari).
Mis mõõduga rehv on? Kas lihtsalt proffessionaalne huvi teada, või plaan raha säästa.
(24-04-2018, 05:36 PM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]https://photos.app.goo.gl/3zxQs64vUcbm8pTo2

Selline pikkipragu - kas see käib kohe kohe pauguga lõhki või on ainult "kosmeetiline" probleem?

Mina julgen igasuguste rehvidega sõita. Aga ilmselgelt tuleb selline rehv välja vahetada, siin ei saa olla mingit kaheti mõistmist!
(25-04-2018, 03:47 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Mis mõõduga rehv on? Kas lihtsalt proffessionaalne huvi teada, või plaan raha säästa.
275/30/19
Raha säästa pole plaani Smile Lihtsalt tahaks teada, kas niikaua kuni uued rehvid saabuvad peaks auto ära parkima või kannatab paar nädalat linna vahel ringi vurada?
Ilmselget küsimus selgeltnägijale
Ah ei tee see paar nädalat talle midagi. Ja kui 50km/h kiirusel lõhkebki, siis nii madal profiil üle kuudi ka ei viska.

Rehv on üleüldiselt ikka siga kõva asi, nooruses igasugu lolle katseid nendega tehtud ja lõhki saada pole õnnestunud.
(ntx tagaveoline auto trossiga puu külge ja tagarattad põlema - ei lähe puruks, vaid ümmarguseks nagu tsikllirehv ja traatidega hakkab koobast harjama ja sädemaid pilduma; või 10bari õhku sisse, nii palju nagu rekkatöökoja kompressor vähegi jaksab - samuti ei halligi)

Vanasti oli Michelinidel veel külje peal silt ka, et "regroovable", kus siis sealt samast, kus see praegu praegu, lõigati paar milli sügavamaks. Ei juhtunud ka midagi.
Sommid narritasid rehvimüüjaid selle tegevusega veel 4 aastat tagasi: https://www.youtube.com/watch?v=BwjtZlFZBIU
Nod

.