Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S124 1987 3.0D tagumised amordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
uurisin ja puurisin igaltpoolt ja tundub ,et kõige mõtekam oleks vist ikka jah nagu eelpool mainitud need nivood tagasi aretada.Sest pehme jääks ta vast igatipidi ikkagi.
(23-04-2018, 06:16 PM)Gerthsemm Kirjutas: [ -> ]uurisin ja puurisin igaltpoolt ja tundub ,et kõige mõtekam oleks vist ikka jah nagu eelpool mainitud need nivood tagasi aretada.Sest pehme jääks ta vast igatipidi ikkagi.

Ehk siis arvad, et kõik teised autod ilma nivoota on pehmed?
Ok. Sul on see õigus arvamusele.

Mina arvan teisiti. Aga mingit maakera teistpidi lükata ma ka ei viitsi, et sind sama usku pöörata. Tee nagu heaks arvad.

.



Ei seda ma ei arva,lihtsalt igasugu muid amorte ja asju on juba niipalju proovitud et miski ei aita.Minul poleks vahet kas seal all on tavalised õli amordid või nivoo amordid peaasi ,et ta mul perset vastu maad ei tambiks.
Teistel maailma autodel on teistsugused vedrud, mis on mõldud kandma autot ja mingit koormat ja päris võrrelav nivoo või õhuga ei olegi.
Ühel juhul jääb vedrustuse käik samaks ja on sama pehme, teisel muutub.
Head lahendust on keeruline leida, nagu ka teema algatajale on selgeks saanud.
Nivoo tagasi, on pusimist kõvasti kuid tulemus on ennustatav, teisel juhul on pusimist võibolla rohkem võibolla vähem ja tulemust ette ei tea. Keeruline värk Smile

Soovitan muidugi natuke oma mättaotsast vaadatuna, ma töötan autoremondis ja nivoo tagasi tundub mulle lihtne ja mõistlik, ma ei peaks maksma muud kui mõned varuosad ja needki tuleks kätte hulgihinnaga Smile
saan tallinnas pakkuda teile taastada seda süsteemi täiesti . endal hoovis 4 universaali lammutamiseks ja amordid küljes .
(24-04-2018, 01:26 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]saan tallinnas pakkuda teile taastada seda süsteemi täiesti . endal hoovis 4 universaali lammutamiseks ja amordid küljes .

Mis tuleks umbkaudne hind? torud mootori ruumi jooksevad ,aga on maha lõigatud.
(23-04-2018, 09:51 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]...
Peaks autol all ära käima ja vaatama, kas sellise teoreetiliselt alla saaks panna.
...

Isegi praktiliselt paneb selle sinna alla ära. Aga amort on ikkagi pikk.

Kui just ei võta kasutusele Terrano esiamorti:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ight=nivoo
(24-04-2018, 05:58 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-04-2018, 09:51 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]...
Peaks autol all ära käima ja vaatama, kas sellise teoreetiliselt alla saaks panna.
...

Isegi praktiliselt paneb selle sinna alla ära. Aga amort on ikkagi pikk.

Kui just ei võta kasutusele Terrano esiamorti:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ight=nivoo

Suured tänud! proovin veel viimast korda need terrano amordid ka ära ja kui jääb tampima läheb nivoo süsteem tagasi alla.
(24-04-2018, 07:28 PM)Gerthsemm Kirjutas: [ -> ][ proovin veel viimast korda need terrano amordid ka ära ja kui jääb tampima läheb nivoo süsteem tagasi alla.

Ilma vedrude vahetuseta pole mõtet proovida, 100 korda juba jahutud ju.
Tavaline amort ei tõsta autot, selle jaoks on vedru.

.

On ju olemas veel õhuga pumbatavad amordid aga mõõdud peavad klappima.
Lehti: 1 2