Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Rehvide küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai 2001 s210le alla pandud rehvid ette 45 ja taha 55 kõrged, peale seda esp, abs läksid põlema et kas siis rehvi erinevud diameetris nii hullult loeb?
(17-04-2018, 06:12 PM)Alan87 Kirjutas: [ -> ]Sai 2001 s210le alla pandud rehvid ette 45 ja taha 55 kõrged, peale seda esp, abs läksid põlema et kas siis rehvi erinevud diameetris nii hullult loeb?

Oleneb kiirusest, maanteekiirusel võib kindlasti lugeda.
Kuna kõrgus on protsent laiusest, mitte kõrgus millimeetrites või mingis muus ühikus, siis jah, see 10% konkreetsest mõõdust loeb päris palju.

Lihtsalt näitena 215/45/16 vs 215/55/16, siis esimese diameeter on 600mm, teisel 643mm, ehk siis diameetri vahe on 4,3cm ja sellega teeb ju väiksema mõõduga ratas rohkem pöördeid, kui suurema diameetriga ratas.
Seda ma mõistan. Aga see oli üllatav et see nii hullult mõjub, mõistaks seda et kui on nelikvedu et siis vahekastid jne eeldavad töötamiseks sama diameetriga rehve. Aga mis seals ikka. Uued rehvid ja siis vaatan kas asi saab korda.
(18-04-2018, 01:01 PM)Alan87 Kirjutas: [ -> ]Seda ma mõistan. Aga see oli üllatav et see nii hullult mõjub, mõistaks seda et kui on nelikvedu et siis vahekastid jne eeldavad töötamiseks sama diameetriga rehve. Aga mis seals ikka. Uued rehvid ja siis vaatan kas asi saab korda.

Rikas mees, kui ehku peale rehve vahetab.Smirk

Mis mõõdus rehvid on? Kalkulaator ju ütleb, mis on veereraadius ja palju tuleb erinevus.
(18-04-2018, 01:01 PM)Alan87 Kirjutas: [ -> ]Seda ma mõistan. Aga see oli üllatav et see nii hullult mõjub, mõistaks seda et kui on nelikvedu et siis vahekastid jne eeldavad töötamiseks sama diameetriga rehve. Aga mis seals ikka. Uued rehvid ja siis vaatan kas asi saab korda.

No mis mõttes üllatav, et hullult mõjub? Kui auto saab aru, et esimene ratas paneb 100'ga sõites 108km/h ja tagumine 100km/h, siis tema ei tea ju, et Sinul valet mõõtu rehv all on. Praeguses olukorras, kui ta Sul viga sisse ei lööks juhtuks lihtsalt see, et ABS hakkaks ka normaalse pidurdamise ajal talla all pedaali täristama, kuna ühed rattad käivad ju aeglasemalt ringi, seega tema arvates need vaikselt blokeeruvad.
Selge, eks ma õpin aga tänud.
(18-04-2018, 01:01 PM)Alan87 Kirjutas: [ -> ]Seda ma mõistan. Aga see oli üllatav et see nii hullult mõjub, mõistaks seda et kui on nelikvedu et siis vahekastid jne eeldavad töötamiseks sama diameetriga rehve. Aga mis seals ikka. Uued rehvid ja siis vaatan kas asi saab korda.

Mul W208 CLK l olid ka suvekad eri mõõtudega. Tagumised olid tunduvalt laiemad, aga sama kõrgusnäitajaga. Seega reaalselt suurema ümbermõõduga, kui esimesed.

Kõik toimis, aga üle 80 km sõites enam püsikiirus ei töötanud.
(18-04-2018, 08:17 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]
(18-04-2018, 01:01 PM)Alan87 Kirjutas: [ -> ]Seda ma mõistan. Aga see oli üllatav et see nii hullult mõjub, mõistaks seda et kui on nelikvedu et siis vahekastid jne eeldavad töötamiseks sama diameetriga rehve. Aga mis seals ikka. Uued rehvid ja siis vaatan kas asi saab korda.

Mul W208 CLK l olid ka suvekad eri mõõtudega. Tagumised olid tunduvalt laiemad, aga sama kõrgusnäitajaga. Seega reaalselt suurema ümbermõõduga, kui esimesed.

Kõik toimis, aga üle 80 km sõites enam püsikiirus ei töötanud.
tere. ..see vist oleneb..?
mul "iseenese tarkusest" w208 taga 235 45 17 ja ees 225 45 17 aga tagumised veljed laiemad.. pole märganud mingeid anomaaliaid.. muidugi kui jätta tähelepanuta kellegi arvamust, et auto pidi väljanägema nagu "tuunitud lada" Icon_rolleyes ..võibolla ongi terase vaatamise korral autol tagumine pool vähe kõrgem aga mitte märgatavalt.. rehvivahetaja sõnul pidi tagumine rehv esimesest vähe kõrgem olema? enda arvates peaks selle kompenseerima laiem velg..
4 uut rehvi all 235/35 r17 all ja mure murtud.