Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: AMG JA Daimleri tehase külastus 9-12 oktoober
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Lennujaamade juures on üldiselt paar sellist parkimiskohta, kus bussid saavad oma grupi peale võtta. Peab lihtsalt natuke eeltööd tegema google mapsiga või, kui keegi juhuslikult peaks sinna sattuma, siis ise kiirpilguga need kohad leida.

Minul piletid ostetud mainitud LH885'le ja LH880'le, ettemaks ka tehtud.
Ennul ka piletid olemas samale lennule
Piletid samadele lendudele ostetud ja klubile ka makstud 150 Smile
Alar tuleks ka
Nii, lennupiletid ka nüüd ostetud. Pidin lihtsalt oma deebetkaardi andmed krediitkaardi väljadele sisestama, siis aksepteeris.
(16-03-2018, 01:14 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Nii, lennupiletid ka nüüd ostetud. Pidin lihtsalt oma deebetkaardi andmed krediitkaardi väljadele sisestama, siis aksepteeris.

jah tänapäeval saab deebetiga ka kenasti tasuda.

Olen ka leidnud ühe mõistliku hotelli Stuttgarti lähistel. Midagi väga edevat ei ole, aga arvestades Saksamaa hindasid, siis ma ei usu, et enamus meist soovivad maksta 3 öö eest 500 ja pluss EUR.

Hoian silma jätkuvalt peal ja kui midagi veel paremat leian, eks siis teen muudatused. Esialgu olen 30 kohta kinni pannud ja kui kõik kohad oleme välja müünud, siis tutvustan hotelli ja eks siis otsustate, kas soovite või leiate jalutuskäigu kaugusele ise kallima. Kuna oleme ju koos reisimas, siis igaüks ise omale erilinnaossa majutust valida ei saa.

Aga hoiame teema aktiivsena
Janek+Kaidi tulemas.
Tahaks kindlasti autoga ise kruisida, kuid eks asi selgub finantsosakonnaga koosolekut pidades.
SEL-ga tonn euri küttele VS. 250 lennupiletitele.

Edud.
Tere
Küsimus kas kellelgil oleks huvi,et rentida siit V-klassi bussi ja osa rahvast ,kes ei taha lennukiga minna saab ühineda.Saksamaal rentima bussi jällegi ei peksEusa_dance
Tere!

Oleks soov ka tulla, võtaks venna ka kaasa!
Madis + Jürgen(vend) ja lennukiga ikka
(17-03-2018, 12:57 PM)madis399 Kirjutas: [ -> ]Tere!

Oleks soov ka tulla, võtaks venna ka kaasa!
Madis + Jürgen(vend) ja lennukiga ikka

panen Teid kirja.
(17-03-2018, 10:30 AM)Tauno Kirjutas: [ -> ]Tere
Küsimus kas kellelgil oleks huvi,et rentida siit V-klassi bussi ja osa rahvast ,kes ei taha lennukiga minna saab ühineda.Saksamaal rentima bussi jällegi ei peksEusa_dance

Jüri ja Tiiu pidid ka oma autoga minema. Bussirent ja kütus kokku ca 1000 EUR, kui peab tegema ka sinna minnes ja tagasitulles üks kaks ööbimist siis läheb see reis kallimaks, kui lennukiga minna. Point siis juhul, kui keegi ei taha lennata.

Bussirent ja kütus kokku ühe inimese kohta, kui saab 8 inimest peale oleks ca 125 EUR. Neli majutust kokku ca 150-200 EUR juurde. Saab ka kahe majutusega hakkama, aga siis peab hullu panema.
Maksin ettemaksu täna ära
Jüri Tähemaa
(17-03-2018, 10:30 AM)Tauno Kirjutas: [ -> ]Tere
Küsimus kas kellelgil oleks huvi,et rentida siit V-klassi bussi ja osa rahvast ,kes ei taha lennukiga minna saab ühineda.Saksamaal rentima bussi jällegi ei peksEusa_dance

See koos reisimine toimib nii pika reisi puhul vaid 4-5 inimese puhul.
Sest väga palju on erinevaid soove ja eelistusi. Minnakse ju puhkama.
Minul on puhkusest väga erinev arusaam, kui enamusel.
Arvan, et kui ma peaks minema autoga, siis äärmisel juhul bronnin eelneva öö enne kokku saamist kuskil hotellis. Ülejäänud selgub "õla pealt". Enamusele see ei istu.

Edud.
Janek.

Edit. Esialgne reisiplaan oleks selline:
Minek E30 ja tagasi väiksemaid teid pidi.
[Pilt: Saksa_reis.jpg]
Janekil on õigus - see kambakesi sõitmine ei ole lust ja lillepidu, eriti veel, kui eesmärk on kuskile kohale jõuda. Lennuk on hetkel kõige mugavam ja ka kõige soodsam lahendus. Aga eks ole inimesi, kes ei saa ja ei taha lennata.

Hetkel juba 25 osalejat koos ja ega siin pikalt mõtlemisaega enam ei ole, kui keegi veel sooviks osa saada.
Ja veel kaks kohta ongi järele jäänud. Kui need ka täidetud ja ettemaks kõikidel tasutud, siis hakkame kokku leppima reisi korraldamist ning majutuse leidmist.

Kuna kohapeal peame liiklema ka kuidagi, siis kõige soodsam viist on võtta rendibussid ning nendega. Kui kokku tuleb 30 osalejat, siis mahub 4 bussi peale ära, osad tulevad oma sõidukitega, siis ehk rentima peab 3 bussi.

Palun kirjutage siia, kes oleks nõus võtma kohapeal bussijuhi kohustused, kuna ma üksi kolmega sõita ei oska. Eero, kes veoautoga Euroopa on läbi kimanud lubas vabatahtlik olla, üks-kaks juhti võiks veel olla varuks.

Võiks omada ka Euroopas liiklemise kogemust ning taju, kuidas arvestada ajakulu teatud punktini jõudmiseks. See polegi nii lihtne, kui esmapilgul võiks tunduda. Kuna meid on palju ja majutusega on keeruline, siis võib juhtuda, et peame majutuma ka bussikaupa. Sedasi ehk saab ka teha valiku majutuse kohta, mõned soovivad ehk tagasihoidlikumat ja soodsamat, teised võibolla suuremat luksust.

Ja hoiame siis teema lahti, kaks kohta veel järel ka
Mitmekohalisedsed bussid on?
(19-03-2018, 04:56 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Mitmekohalisedsed bussid on?

Ma arvan, et 8 kohalised on piisavad, siis on ees okei olla. Aga eks rendist tuleb nagu tuleb. Kui vajame kolme, siis kokku 24 kohta, Tiiu ja Jüri plaanivad oma autoga, Janek vist ka ja võibolla keegi veel, siis kolmega saamegi hakkama.

Mõtlesime Tiiuga ringi.Tuleme ka lennukiga.
Autoga kulu on palju suurem kui saadav mõnu
Tegin lennuki piletid ära
Kui vaja võin Saksamaal bussijuht olla ka ,kui on selline buss kuhu kõlbavad
B kategooria load

Jüri
Ma kaldun kergele sadamasole ja ilmselt tulen SLiga, kuna mul see tulek toimub ilmselt Rootsi läänekaldalt ning aeg on paras ka auto Eestisse talvekorterisse viia. Väikse ringiga.
Niiet ma liituks teiega Gaggenaus
Lehti: 1 2 3 4