Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 190E 1.8 1991a hooratas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!

Probleem algas siis käivitamisega. Üks päev ei tahtnud auto käima minna, starter käis küll ringi, aga tühjalt. Mõnel harval juhul hakkas ka natuke lubama kui võtit edasi/tagasi kruttisin, aga enamasti tuli ikka käima joosta. Ühel hommikul sai võtit vihaga vähe pikemalt ja vähe kauem krutitud ning pärast seda pole enam lubama ka hakanud vaid käib täiesti tühja. Sai see starter maha võetud, natuke määritud ja kokku tagasi pandud, kuid see midagi ei muutnud. Võtsin siis uuesti maha selle ja viisin parandusse (Aleklena, Järve Selveri lähedal) kus remont läks kuskil 60euri ja vahetati enamus sisust ära. Kui selle kodus peale uuesti panin ja proovisin, siis käis ikka täiesti tühja. Võtsin siis uuesti maha, et kontrollida ega hoorattal hammakad ära pole kulunud, kuid hambad tundusid täitsa terved. Avastasin siis, et hooratta hammasvõrul on korralik loks sees. Loksub edasi-tagasi ja võib vabalt nii päri- kui vastupäeva keerata.

Kas mõnel siin veel sarnast probleemi olnud ning kas tuleb osta kogu uus hooratas või on seda hammasvõru eraldi ka võimalik osta?

Kui nüüd uuesti käima joosta, siis kas on ka ohtu, et see hakkab sõidu ajal laperdama ja peksab kõik seal sees segamini?

Kasti maha pole veel võtnud nii et täpsemalt olukorda kirjeldada ei oska.

Tänud ette!
Ilmselgelt võib lahtine hammasvöö laperdama hakata ja kõik segamini peksta. Kõige lihtsam second händ korras hooratas panna.
Loks saab talle ainult nii tulla, et kuskilt on katki ja nüüd ta on juba nagu kolvirõngas, s.o. piluga.
Kui tervelt sõidu ajal maha tuleb, siis võib ta sidurikotta ka lihtsalt vedelema jääda, aga isand Murphy ütleb, et ei jää ja saab juba rohkem asju pärast osta.
Kast maha-peale, hooratta vahetus jne, kõik jutud.

.
Hoorata vahetuse teeb kolme tunniga ilusti ära.