Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M: 16" G laiaks keevitatud 5x130 müüdud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Said enda jaoks tehtud kuid pole autot enam
5,5x16" +3" valimises servas, et siis 8,5x16"
5x130
ET63
Meistri poolt laiaks keevitatud nüüd passivad ka laiendiga G alla
Pritistud ja tsingitud

Veljed on tsentreeritud ja sobivad ka maanteel kasutamiseks

Hind: 
Pilte:
[Pilt: IMG_4884.JPG]
[Pilt: IMG_4886.JPG]

[Pilt: IMG_4890.JPG]
[Pilt: IMG_4889.JPG]
Laiendades muutub ju ET. Kui sul enne oli 63, siis nüüd on 25
Kuna velgi on laiendatud väljapoole, mitte sissepoole, siis velje flants jäi samasse paika võrreldes velje siseservaga, nii et kuigi velje keskkoht ja flantsi kaugus sellest muutus (ET vähenes), siis koopa sissepoole jääb sama palju ruumi kui varem ja alla panemisel peab arvestama vaid velje välisservaga. See tähendab, et autole neid velgi paigaldades tuleb jälgida kui palju jääb velje välisserva ja tiiva vahele ruumi, nii otse asendis kui keerates, et kusagile vastu ei hakkax käima. Vastukäimine sõltub palju ka valitud rehvi mõõtmetest.
Mul oli 83a G millel olid plastikust koopa laiendid, veljed said tehtud just sellise arvestusega, et ratas ilusti istuks.
Kui just hullu mudarehvi nendele ei tõmba siis G koobas on piisavalt suur.
Eks need rehvikombinatsioonid saad enne ostu läbi mängida ha alla proovida.