Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: amordid krooksuvad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere,mure järgmine:V-klassil õhkvedrustus ja tagasillas käib kole krooks kui august läbi sõidad.Imre juures sai uuritud ja õliga üle lastud kõik võimalikud puksid ja vardad aga ei midagi.Ainuke variant on amordid.
Krooks käib siis kui amorti tagasi lahti liigub ,mitte kokkusurumisel.Vahetaks raisad ära ,aga tavalisi sinna vist ei pane,kuna külge läheb ka mingi õhutoru.Kas saaks sinna lihtsalt pimeda panna ette või on sellel ka oluline mõju sõidumugavusele.Originaalamortide hinda pole veel isegi uurinud,kuid ega see väike olema ei saa.Testis olid amortidel veel ressurssi 60-70%.Oskab mulle keegi nõu anda,ise veel üsna võhik sellel nivoovedrustuse alal.
kotkapoiss Kirjutas:tere,mure järgmine:V-klassil õhkvedrustus ja tagasillas käib kole krooks kui august läbi sõidad.Imre juures sai uuritud ja õliga üle lastud kõik võimalikud puksid ja vardad aga ei midagi.Ainuke variant on amordid.
Krooks käib siis kui amorti tagasi lahti liigub ,mitte kokkusurumisel.Vahetaks raisad ära ,aga tavalisi sinna vist ei pane,kuna külge läheb ka mingi õhutoru.Kas saaks sinna lihtsalt pimeda panna ette või on sellel ka oluline mõju sõidumugavusele.Originaalamortide hinda pole veel isegi uurinud,kuid ega see väike olema ei saa.Testis olid amortidel veel ressurssi 60-70%.Oskab mulle keegi nõu anda,ise veel üsna võhik sellel nivoovedrustuse alal.

jah tavaliste amortide allapanek on tegelikult hea mõte. Ja kui tuled nässu lähevad, siis ilmselt kannadab sigulli tuled ette aretada. Ning iluvõre peale keera oopeli märk, võin sulle provaidida ühe.

Rolz, nüüd sinu etteaste ...

:lol: