Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 sureb manõõverdades välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Suri välja ja mootori tuli jäi põlema. Kustutasin ära vea ja sain sõita kaks nädalat kui äkki uuesti nii juhtus. Nimelt sureb välja manõõverdades ja rooli keerates. Põõrded ei muutu. On keegi sellise probleemiga kokku puutund?
[Pilt: IMG_20171215_172847.jpg]
natuke abi sulle siit:
What causes the P0251 code?
Contaminated, incorrect or bad gasoline

A dirty optical sensor

A clogged fuel pump, fuel filter or fuel injector

A faulty intake air temperature sensor, crankshaft position sensor, or accelerator pedal position sensor

A faulty fuel control actuator

A faulty Engine Control Module

Leaking fuel injector

A short to power or ground in the wiring related to the intake air temperature sensor, crankshaft position sensor, or accelerator pedal position sensor

Corrosion buildup on the connectors of the intake air temperature sensor, crankshaft position sensor,accelerator pedal position sensor, fuel injector or related wiring

What are the symptoms of the P0251 code?
A slow or no start condition
Smoke coming from the tail pipe
Engine stall
Misfire at idle

Kui hätta jääd siis aitan tõlkidaSmile või lase G-translaatorist läbiSmile[/color]
Pihustid on arvuti järgi ideaalsed, tühikäigul rooli põhja keerates kütuse surve läheb madalamaks, põõre ei kõigu. Peale vea nullimist sain paar päeva rahulikult sõita kui suri uuesti. Peale seda saan sõita vahest kuu vahest vähem enne kui uuesti pihta hakkab. Vahepeal mingeid muutusi ei esine. Kütet panen circle s ja filtri vahetasin ka ära, ei muutunud midagi sellega. Mootoriks 3.2 cdi 150 kw r6
(17-12-2017, 01:00 PM)AndreBerens Kirjutas: [ -> ]Pihustid on arvuti järgi ideaalsed, tühikäigul rooli põhja keerates kütuse surve läheb madalamaks, põõre ei kõigu.
...

Kas sõites järsult gaasi andes ka lati surve kukub?

Lõhnab kulunud pumba järele...
Naise autol jamas suvaliselt aja pumba kyljes andur/klapp. Tegu oli bmwga. Aga sama jama.pihusti nàidud olid ideaalsed
OM642 mootoril, on samasugust viga põhjustanud Quantity control valve.
Õige, sel on ju muutuva tootlikkusega pump, mille klapimajandus samad sümptomid loob.

Kas on üldse võimalik diagnostikaga defekteerida, kas rõhulanguses on süüdi klapp või pump? Või ongi ainsaks võimaluseks vahetada klapp ja jälgida tulemust?
Pihustinäidud arvutiga vaadates võivad olla ideaalsed, stendis saad muud näidud. Korrigeeritakse vaid tühikäigul. Aga see ei sureta mootorit välja.
Välja sureb ta siis ka kui ühendus pumbaküljes oleva regulaatoriga katkeb katkeb, kui pistik küljest, läheb uuesti käima, töötab avarii režiimis.