Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: HELP! 220 CDI 2000 elektroonika peale akuvahetust
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
hommikust,

Mure siis järgmine - eile vahetasin ära aku. Peale akuvahetust loobusid kaasategemest järgmised seadmed tähtsuse järjekorras Smile
Suunatuled
Klaasipuhastid
Kesklukk (puldist ei tööta, nupust töötab)
Pagasiluuk (ei tule lahti ei puldist ega nupust)
Ohutuled
Tagaakna soojendus
Kindlasti midagi veel mida ma ei ole veel avastanud


Displayl on kiri "display fault, visit workshop"

Kas on võimalik neid asju kuidagi resettida?

muud asjad sain foorumi abil korda Smile

tänud targematele,
Indrek
tegemist siis C 220 CDIga. Eelmist posti ei olnud võimalik millegipärast muuta.
mis c220 kas 202 kere või 203 kere
need on ju kaks väga erinevat süsteem ja kuna ei tea kummaga tegu siis ei oska kohe küll aidata niipalju aga ette ära kui on 203 kere c klass siis tõenäoliselt tagumine kaitsme plokk(SAM FOND) läbi. seda ikka juhtud aku vahetustega. ca 6000-
w203
6000?!
nice...

kindlasti seal mingisugust remondivõimalust ei ole jah?
indrex Kirjutas:kindlasti seal mingisugust remondivõimalust ei ole jah?
ega siis silberauto sitast saia tee, nad vahetavad vigased detailid uute vastu. kui remontida tahad pead mõnda "võsagaraazi" tüütama.
Jah... tagantjärele tarkus küll kahjuks, aga soovitavad kaablitega abiakult vool peal hoida autol, kui akuvahetus käimas.
Tekib küsimus, kuda sellisel masinal siis starter näiteks maha võtta ohutult ? Tavaliselt selleks ikka võetakse akuots maha.
marek Kirjutas:
indrex Kirjutas:kindlasti seal mingisugust remondivõimalust ei ole jah?
ega siis silberauto sitast saia tee, nad vahetavad vigased detailid uute vastu. kui remontida tahad pead mõnda "võsagaraazi" tüütama.

kas keegi teab mõne sellise asukohta?
tegelt on selle taga SAM-i remont praktiliselt võimatu ja mõtetu.olen seda plokki seest uurinud ja noh.......see pole enam tavaline 124 kaitsmete karp.see on sama hea kui kodus arvuti ei tööta enam peale voolu kõikumist ja hakkad seda jootekolviga parandama.tal on trükiplaat vist isegi mitme kihiline ja ja tegelt ei ole seda viga silmaga tihti näha.viga võib olla saanud mõni protsessor ja seda pole ikka kusagilt saada.tänapäeva elektroonikaga ongi nii, et lihtne toota,aga mõtetu remontida.viga aga selle riknemises või olla aku paigaldamises.seal ei tohi käed väriseda ja klemm tuleb ühe liigutusega maha saada ja uuesti peale panna.see klemmiga kogemata säristamine = mitu koda voolu andmise ja ära võtmisega teebki asja katki.suur pinge kõikumine ja elektroonika UUUUUUUUUUUUU sellepärast tuleb ka peale krokodillidega voolu andmist enda auto seisma jätta ja alles siis juhtmed eemaldada.