Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 kesklukk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Probleem selline et korra toimib puldist kesklukk ja siis järgmine hommik jälle ei toimeta. Puldi patareid uued. Kaitsmed üle vaadatud ja puhastatud. Aga jama on alles, töötab nii kuidas tahab ja juhtub, milles võiks viga olla?
Milline süsteem? Raadio- või infrapunaühendus?
Kuidas seal vahet teha?
Mitte üks nendest, smart key pigem.

https://www.google.ee/search?q=mb+w210+k...gWtVY8UF0M:
Hei,

Võibolla jabur mõte, aga igaks juhuks tasub kontrollida, kas auto aku on piisava võimsusega, et tagada stabiilne käivitusvool.
Voolukõikumine käivitustel põhjustab neil autodel nii keskluku haihtumist kui ka akende ja katuseluugi sünkroniseeringu ununemist.
Kui kesklukk ei toimi ja aku minutiks lahtiühendamise järel jälle maagiliselt toimib, siis ilmselt on asi autopoolsetes otsustes.

Samas see on vähetõenäline, kuid siiski võimalik probleem.

Parimate soovidega,
Tauno
Kui smartkey siis võib selle otsas olev diood läbi olla. Lukuabist saab abi, teevad ootetööna korda.
IR diood ei lülita kesklukku.
Teist võtit ei ole. Aku on tuttuus. Aitas kui akuotsa minutiks lahti ühendasin, vaatame kas viga tuleb uuesti.
Hmm... Kui aku on tuttuus, siis see on mu jaoks selgelt kahtlane. Olen isiklikult aastate eest nooruse uljuses ostnud 2-liitrisele (ehk väikese mootoriga) smartkeyga W210 autole ainult väga natuke ettenähtust nõrgema aku ning kõige selle lahedaga võidelnud. Kuid vaata ja jälgi, mis toimub ja võimalik, et errorisse ajab ikka miski muu pahalane.

Edu!

Tauno
Ja viga tagasi jälle. Keegi oskab veel lahendusi pakkuda? Kahtlen et diagnost siin midagi näitab aga eks pean proovima.
(17-12-2017, 09:35 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ja viga tagasi jälle. Keegi oskab veel lahendusi pakkuda? Kahtlen et diagnost siin midagi näitab aga eks pean proovima.

Palju on auto pardapinge, kui kesklukk uksi enam ei ava? Kui on üle 12,5 V, siis on võti kahtlane. Kui võtme patareid on uued, siis jäävad külmjooted.
(17-12-2017, 09:48 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-12-2017, 09:35 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ja viga tagasi jälle. Keegi oskab veel lahendusi pakkuda? Kahtlen et diagnost siin midagi näitab aga eks pean proovima.

Palju on auto pardapinge, kui kesklukk uksi enam ei ava? Kui on üle 12,5 V, siis on võti kahtlane. Kui võtme patareid on uued, siis jäävad külmjooted.

Ei ole mõõtnud aga vast pean kontrollima. Kahtlen et alla 12,5 on. See ei lase siis juba starteritki järgi enam...
Peab uue võtme vaatama koos diagnostiga siis vist kõige kindlam.
(17-12-2017, 10:06 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ei ole mõõtnud aga vast pean kontrollima. Kahtlen et alla 12,5 on. See ei lase siis juba starteritki järgi enam...
Peab uue võtme vaatama koos diagnostiga siis vist kõige kindlam.

Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema - 10 V kerib, nagu kulda. Aga igasugused mugavuslisad enam ei toimi. Näiteks püsikiirusehoidja.
(18-12-2017, 01:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-12-2017, 10:06 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ei ole mõõtnud aga vast pean kontrollima. Kahtlen et alla 12,5 on. See ei lase siis juba starteritki järgi enam...
Peab uue võtme vaatama koos diagnostiga siis vist kõige kindlam.

Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema - 10 V kerib, nagu kulda. Aga igasugused mugavuslisad enam ei toimi. Näiteks püsikiirusehoidja.

Ei keri 10V...sai kunagi proovitud. Mugavuslisad kõik toimivad. Diagnost andis 3 püsivat errorit. Kõik seotud immoga. B1054, B1055 ja B1057. Viimane pagasiluugiga seotud ja teisi hakkan googeldama. Otseselt võtmele/ vastuvõtjalw ei viidanud miski aga samas ustega ei saanud diagnost ühendust. Praegu jälle korra ots maha ja tagasi et naine ikka hommikul tööle saaks autoga.

[Pilt: DSC_3078.JPG]
Kusagil on Can-i juhtmete ühenduskoht, vaata üle.
Ei saa, ei leidnud googlest vasteid ka neile.
(19-12-2017, 11:31 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ei saa, ei leidnud googlest vasteid ka neile.

Mul vist uuem google: http://www.mbmoscow.ru/forum/showthread....cedes-Benz
(19-12-2017, 11:37 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]
(19-12-2017, 11:31 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ei saa, ei leidnud googlest vasteid ka neile.

Mul vist uuem google: http://www.mbmoscow.ru/forum/showthread....cedes-Benz

Tänud, Door Control Module. Võibolla siis probleem tõesti seal.
(19-12-2017, 11:31 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Ei saa, ei leidnud googlest vasteid ka neile.

Ilma süsteemi ülesehitust tundmata midgai diagnoosida on kaunikesti pimelend...Eusa_whistle
Lehitsesin ja midagi leidsin, võib-olla on abiks kui ideed otsa saavad.
Probleemiks võiks siis olla võti või vaakumpump (PSE)
Allikad:
https://www.justanswer.com/mercedes/65fw...anned.html
https://www.youtube.com/watch?v=UskH0ZZ6GlI
Ja:
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/sho...ldad-Fault

Vigase pumba kirjeldust oli ka. Mõned lukud sulguvad väikse viivitusega. Näiteks ukselukud varem ja pagasiluuk hilinemisega.
Lisavõti võiks ka olemas ikka olla. Olemas on, siis seda vaja ei ole ja kui ei ole lisavõtit, siis on seda vaja.

Lehti: 1 2