Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w123 200d "eeslike" - Virolainen
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Minu 200d w123 1983.a Alias "Eeslike"

[Pilt: img4042sj4.jpg]

lisapildid:
[Pilt: img4045jq2.jpg]
[Pilt: img4044ck5.jpg]
[Pilt: img4043yy2.jpg]

Mark:  Mercedes-Benz 200d
Väljalaskeaasta: 1983
Läbisõit: 490 000 km (vöi 1milj rohkem, ei tea)
Võimsus: 44 KW
Mootori valem: R4
Lisavarustus: roolivõimendi, valuveljed (14 ja 15) elektriline  välispeegel, CD MP3 stereo, 1000w vöim, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri termomeeter, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, kunstnahkpolster, bassikõlarid, tagaklaasi soojendus, pagasiruumi valgustus.  

Muud: 3,46 differ, Apexi koonusfilter, ajutiselt heliisolatsiooni mattide all. Paigaldatud öiradikas. Vahetatud tagumine parem pooltelg. Kombineeritud erinevate käigukstidega. Viimane versioon w123 300d-lt. Sihik taas paigas.   

Rehvid: All on all 14" originaalvaluveljed M+S taga, suverehvid ees. Hangitud ka 15" valuveljed  ja rehvid, milledelt naelad maha söitsin.

Sisu Vahetatud tumesinised kunstnahk istmed, paigaldatud käetugi. Primaarselt helebeezi sisu määrdumise töttu. Sisu osad on terved ja nende kohta on olemas tsekid soome parimatest romulatest.
Armatuuris pragusid on 2tk kölari aukude servas.

Esialgsed vead: Mootor natuke väristab tühikäigul seistes temperatuuridel alla -25C. Kolmanda käigu sisselylitamisel yle 55kmh vöib kuulda ebameeldivat häält. Tagadiffris pisem kolkuhakatis.
Kerel paar rooste kohta, 1 rattakoopa nurk vajab keevitust.

Muu Esiklaas uus. Mask ja tuled restaureeritud. 1 rattapolt/rumm kahjustatud keermetega

Plaanid: Natuke keretöid, uste ja klaaside tihendite vahetus. Helisiisolatsiooni kest Apexile. Esispoliler,  
milleks esispoiler?
1. Nende ninaaluste plekkidega on ainiti jama, saavad pidevat "liivapritsi" ja kipuvad kergelt korrodeeruma. Miski must plastik kestaks seal paremini.... mudugi tugevdus raam ja kinnitused teha ok et... modernsematele masinatele on teinekord vaja olnd nati rada siluda. Ma tean, hull jutt, aga elu on näidand et teinekord vajalik. Kui seisma jääd et labindada siis vöid juba heaga lumekette kahh peale sikutama hakata...
2. Nu kui önnestub ja leidub selline must plastik, mida vöimalik veidi modida siis öhuvött kapoti ja nina alla veidi ymber suunata et eriti sealt alt ei kisuks yles, tolm jms.
3. Miskit räiget sahka:biggergrin: ikka leiutama kahh ei hakka pisike konkreetne sirm ja kogu lugu
Virolainen Kirjutas:1. Nende ninaaluste plekkidega on ainiti jama, saavad pidevat "liivapritsi" ja kipuvad kergelt korrodeeruma. Miski must plastik kestaks seal paremini.... mudugi tugevdus raam ja kinnitused teha ok et... modernsematele masinatele on teinekord vaja olnd nati rada siluda. Ma tean, hull jutt, aga elu on näidand et teinekord vajalik. Kui seisma jääd et labindada siis vöid juba heaga lumekette kahh peale sikutama hakata...
2. Nu kui önnestub ja leidub selline must plastik, mida vöimalik veidi modida siis öhuvött kapoti ja nina alla veidi ymber suunata et eriti sealt alt ei kisuks yles, tolm jms.
3. Miskit räiget sahka:biggergrin: ikka leiutama kahh ei hakka pisike konkreetne sirm ja kogu lugu

Jah, küsingi sellepärast, et olen näinud väga inetult "tuunitud" 123 mersut ja pisut hellaks tehtud nende plastspoileritega. Ära siis sina palun üle pinguta, on väheseid plastosi, mis sellele masinale sobivad...
Häh! Mis eeslike, sedaan ju...:tongue:
ja kuhu sa selle bassikõlari talle siis installisid? pilti!
Nonii.Said pildid ülesse.Kena 123 on(nad kõik on oma klassikalise välimuse ja tuntud töökindluse poolest).
Lugesin su ühest postitusest,et tagadiffer on 300D oma.Kas paigaldasid ise?Kas said pöördeid maanteel alla selle liigutusega?Kui said siis palju?Palju on pöördeid praegu?kuidas sa seda tead üldse,vähemasti minu 300D tahhomeetrit ei oma.Lihtsalt ~100 km peal on salongis juba teatud müra.Justnagu oleks 1käik puudu.Kuigi tegelikult ei ole.Atm kastil nõksatab 4käik ~50-60km peal taha ja veab lõpuni välja.(jõle pikk käik).
Igatahes tore,et leiad aega vana klassikuga majandada.Äkki siis lisad lahke inimesena mõne sõna selle pöörete värgi ja kütusekulu Tln.a linnas.
Ma kohe tundsin, et midagi jäi küsimata.Millest Mersule selline hüüdnimi "eeslike".
Vastuseid rodumisi siis:

1. Köige olulisemas. Eeslike seetöttu et oma 44kw ja auväärse eaga ikka liikvel ja ei näita veel märke, et kavatseks "saba anda". Mul siin töökaaslased 3 - 13.a. vanuste 80 - 200kw masinatega ja... paljudel probleeme masinaid remonti vöi siis remondist välja saada.. jätkuvalt.
Seega see nimi tuleb sitkusest. Sisulielt pole veel sellist probleemi olnd mis poleks yhe öhtu - ööga lahendatav.

2. Bassi köllid taga aknalaua peal. Sain kastid mis mahtusid millimeetri pealt sisse ja yldvaates jäävad peaaegu tagaistme peatugede varju.

3. Pildistamine ja piltide ylespanek eip ole vöimalik minu praeguses asukohas raske 26.05 kodu, seal saab tehtud.

4. Tagadiffer panid peale Raplas töökojas. Seal ka käigukast pandi a selle ma vahetasin juba ise tagasi. Vale kast oli myydyd mulle :pissed2: 5 manuaali päehe! Miksi veoka oma. See nyyd Kuusankoskis juba. Aga selle hea mehega ma veel räägin vist kui jaksan Oulu minna. :burn:  Diffri vahetuse osas mainiti et oli miski sebimine et paika saada.

5. Tahhomeetrit pole ka mul, aga yhes varaemas vestluses pani keegi lahke inimene yles targa tabeli, mis näitas mis diffri ylekande arvu ja manuaali kasti ylekande järgi söidukiiruse kohast pöörete arvus. See oli väga silmiavav tabel. Vist oli ka autom. kast ära toodud. Otsinguga leiad.

6. Myra 100 kmh vöib olla:
a. kummimyra. Selle vasta aitavad logarid koobastesse, aga neid saab narva kaudu venemaalt. Mul olid need ostes peal
b. kardaani ristliigend väsend. Ei ole diagnoositav ilma maha vötmata.
c. kardaani kesklaager hakkab väsema. Saab aru kui käega kardaanist kinni vötta ja raputada. Eip tohi loksuda ega misikit vaba liikumist olla. Kui köik terve peaks ysna jäigana seal olema. Kesklaager suht vähese vaevaga vahetatav(kanal) ja samas näeb ka rsitliigendi sisukorra. Vahetus suht lihtner, kuid eraldi topic.

7. Kytuse kulu. Oehh.. Tallinas eip liikle ei oska öeldagi.. Pöhjanaabrite juures 100 -140 kmh-d astudes ikka 8 - 12 sajale. Kiirused kuni 100 kmh kuskil 7 l sajale ehk siis väga normaalne. Suurelt osalt tänu apexile saan 50kmh -st 4. käigu sisse panna ja söita... sama käik siis löpuni välja...
Aint seda tagaumist 140kmh -d ma taga ei aja, sest ölisurve siis miski mega ja pöörete arv on oi oi oi tabeli ja körva järgi ja kytuse kulu on kahh jahh mis ta siis on ja siis veel politzai teeb aia aia.
130 on kiirus millega kiirteel (120 lubatud) politsei ei peata. 132 kmh ja peatavad kohe. Ja mulle on väga väga väga oluline et load taskus pysiks.

8. Plastiku ja Porno tuuning on jahh... koledaks vöib asi kätte minna ma ikka hoolega vaatan mis seal teha. Gup tuuning köva kandidaat aga vaatan veel siin ringi mis leian.
Kusjuures ka minul on 123 kupees 10" bassikõlar istutatud sinna kui originaalis peaks olema esmaabikarp. Üsna pisut tuli suure magneti jaoks plekki painutada kuid saund on hea. Liiatigi on kogu pagasnik kõlakast ja sees on heli küll väga bro.
ma arvasin et eesliketeks ja kaubaliftideks kutsutakse universaale...
veov6ime pärast...
rauntz Kirjutas:Kusjuures ka minul on 123 kupees 10" bassikõlar istutatud sinna kui originaalis peaks olema esmaabikarp. Üsna pisut tuli suure magneti jaoks plekki painutada kuid saund on hea. Liiatigi on kogu pagasnik kõlakast ja sees on heli küll väga bro.
no see eeldaks pagasniku seinade katmist põhjamatiga... sest liikuva trummikastiga sõitmine nd vaevalt, et erilist mõnu pakub..
Esmaabikarbi auk oleks olnd jahh vöimalus aga vajaliku kubatuuri saavutamiseks oleks see höivanud märkimisväärse ruumi pagassist, läbi minnud vöimust ja taksitanud tagavara ratta kasutust. Senine kogemus on te kui seda vaja läheb siis väga väga p....sses kohtades, seeega toppisin need sinna ja funktsionaalsus säilis. Kuigi variant on köva.
Virolainen Kirjutas:Esmaabikarbi auk oleks olnd jahh vöimalus aga vajaliku kubatuuri saavutamiseks oleks see höivanud märkimisväärse ruumi pagassist, läbi minnud vöimust ja taksitanud tagavara ratta kasutust. Senine kogemus on te kui seda vaja läheb siis väga väga p....sses kohtades, seeega toppisin need sinna ja funktsionaalsus säilis. Kuigi variant on köva.

Klassikud kuulavad orig. raadiot .....kahe nupuga.....keeratavaga.
Originaal raadiost, et ehee.. nii "die hard" klassika mees ma nyyd kahh pole, mul masin igapäevases kasutuses ja see uuem grammofon seal salongis ikka paremat häält teeb ja neid läikivaid plaate mängib :biggergrin:. Mul ikka funktsionaalsus tähtis.
Masin edassi myydud aasta tagasi. Kasutuses "yhissöidukina" töösöitudel. Et minu teada täitsa elus aparaat.
Rääkisin auto praeguse omanikuga. Auväärne aparaat on läbi söitnud praeguseks hetkeks 560 000 km. Omanik on rahul. Eelsyytekyynlad on vahetatudEusa_whistle
Ega sellist elukat naljalt ära ei tapa,kui korralikult hooldada.