Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 veakood
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
C200 cdi'l delphi diagnostikaga sain kätte sellise veateate.
22A5- Temperature sensor upstream of turbocharger
-temperature too low
-intermittent
Kas dpf põletusse läheb selle veateatega?
Mida see viga põhjustab?
Kui kiire on vahetusega?


Nagu ma aru saan siis on see jupp number 240?
[Pilt: 218000022_110420.gif]

Kas menüüst on võimalik näha ka kuna viimati põletus on toimunud?
Delphi diagnostika programmiga ei näinud sellist kohta.
Minul on 646
[Pilt: 105000074_080714.gif]
Selle pildipeal jupp number 85 on samuti temperatuuri andur.
Kumb see upstream of turbocharger andur on siis ikkagi?


(02-10-2017, 10:41 AM)HKaljuvee Kirjutas: [ -> ]Minul on 646
[Pilt: 105000074_080714.gif]
Selle pildipeal jupp number 85 on samuti temperatuuri andur.
Kumb see upstream of turbocharger andur on siis ikkagi?


See on õige.

Et poletus protsess käivituks peavad koik andurid olema ok,st et temperatuuri omad mis on ennem ja peale turbot ning peale DPF filtrit.Samuti peab olema töökorras rohkudeerinevuse andur.Nii et mida kiiremini sa saad andurid töökorda seda parem,sest vastasel juhul ei kaivitu poletusprotsess ja void sootuks rikkuda filtri.See lihtsalt ummistub ära.
(15-10-2017, 02:59 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Et poletus protsess käivituks peavad koik andurid olema ok,st et temperatuuri omad mis on ennem ja peale turbot ning peale DPF filtrit.Samuti peab olema töökorras rohkudeerinevuse andur.Nii et mida kiiremini sa saad andurid töökorda seda parem,sest vastasel juhul ei kaivitu poletusprotsess ja void sootuks rikkuda filtri.See lihtsalt ummistub ära.

Huvitav on see, et delphi programmiga manuaalselt lubas põletamisse minna ja tegi ilusti lõpuni ka.
(23-10-2017, 02:56 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Intermittent pole aktiivne veakood ka.
Kui veel andurit vahetanud pole, siis igatahes viimasel pildil nr. 85 pole see.

Ei ole veel vahetanud. Kuid tundub, et peaksin igaksjuhuks seda tegema.
Äkki saaksite näidata, milline see andur siis ikkagi on?
Kahjuks on minu lisatud pildid vahepeal ära kadunud.
https://merc.com.ua/mercedes-benz/cat/or...b276ee0c92
Igastahes see on siis see jupp number 85.
Aitäh
Kas keegi juhuslikult teab mis takistus peaks töökorras anduril olema?
On võimalik, et mustusest lakkavad need andurid töötamast?