Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M: E320 Coupe, w124, 1993a, 3,2 ltr, bensiin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
[Pilt: DSC_0379.JPG][Pilt: IMG_20170606_121542.jpg][Pilt: IMG_20170606_121523.jpg][Pilt: IMG_20170606_121508.jpg][Pilt: IMG_20170606_121503.jpg][Pilt: IMG_20170606_121448.jpg][Pilt: IMG_20170606_121437.jpg][Pilt: IMG_20170606_121426.jpg][Pilt: DSC_0377.JPG][Pilt: DSC_0377.JPG.html][Pilt: IMG_20170606_121542.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121523.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121508.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121503.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121448.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121437.jpg.html][Pilt: IMG_20170606_121426.jpg.html][Pilt: DSC_0379.JPG.html]

Tere,

Müüa siis pealkirjas mainitud sõiduk. Manuaal dogleg käigukastiga.Tumesinist värvi, sisu on heas korras hele nahk. Auto on minu käes olnud 3 aastat, millest viimase aasta on seisnud. Seismajäämise põhjus järgmine: Kuna tühikäigu pöörded peale kälmkäivitust kõikusid, siis viisin auto Truumusse, kus võeti maha tühikäigu regulator ja puhastati, kuna arvuti näitas selle viga. Peale tagasipanekut aga jäävad tühikäigu pöörded liiga kõrgeks - umbes 1200 - 1400 rpm. Pika otsimise peale leidsin kasutatud regulaatori, aga sellega on ikka täpselt sama seis, peale pikemat seismist käivitades on algul pöörded okei, aga peale esimest sõitu jäävad jälle liiga kõrgeks. Kui see problem välja jätta, siis töötab mootor hästi. 2 aastat tagasi Hort Autos vahetatud plokikaane tihend. Esiklaas on ka uus. Gaasiseade on ka peal, ise küll ei viitsinud seda kasutada, aga on täiesti toimiv ja hooldatud.
Roostet on esitiibadel ja ühel tagatiival (koopa äär).
Asub Saaremaal.
Ei oskagi tegelikult hinda panna sellisele autole, aga kuna on nõutud, siis,
Hind: 2000 euri,
Teie nägemus hinnast ja kõik küsimused kas PS või tel : 52 27 433
Martin