Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w211 e70cdi 2002a - Gert
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai ka siis lõpuks ostetud MB opel omegate vahepeale ning vägagi võrdväärne opel omega mugvusega. Kui sai ostetud siis oli palju vaja teha ning enamus vigu likvideeritud. Eelnevalt peres olnud MBw124 94a mis siiamaani alles ja sigamugav selle järgi saigi mõeldud tehtud selline otsus.
Alustuseks siis autost endast, edasi liigutab teda 2.7130kw diisel mootor mille otsas automaatkäigukast ning sedaan kerega ja veereb 16" valuvelgedel.
Kui auto sai toodud siis oli läbisõit 409k nüüdseks 411k.
Märkimisväärsed lisas:
Xenonid
Isetumenevad peeglis
4x el.aknad
Klapitavad peeglid
Vihmasensir?!?!
Elektrilised esimesed istmed ilma soojenduseta
Päevatulede automaatne lülitus

Vahepeal sai suuremat sorti hooldus tehtud nimelt

16.09.2017 - 410067km - Õli, õlifilter, salongifilter, õhufilter, esimesed xenonid(d2s) osram, tuled poleeritud, esimene aku vahetatud(exide 200a), boschi kojamehed, mõningad uued pirnid, summuti keevitatud, veateated kustutatud ja samuti ka airbagi viga lahendatud

hetkel vajaks tegemist:
• Tagumine pidurituli
• Külma mootoriga kõigutab pööret sõites ja eelsüüteküünalde tuli jääb põlema, kui mootor soe siis tuli kustus ja töötab ilusti.
• Vihmase ilmaga tagaluuk vett täis(ei saanud seda plastik katte 2muttrit lahti , käivad ringi)
• Pidurdades kui võtab käigu vaba peale vms käib õrn nõks
• Käigukastiõli vahetus tuleks ära teha
• Ideaalis uusi tuleklaase ka vaja või tulesid mis näitaksid paremini kui hetkel
• Egr ja sisselaskekollektor puhtaks teha ja pöördklapid eemaldada või vaadata nende seisukord üle
hõõgküünlad ära vahetada

Pildid tulevad homme, kellel aega natuke süveneda nendesse probleemidesse ja tahab sõnaliselt aidata mida ja kuidas siis võib infot anda, see alati tere tulnud.
Voib olla oled onnega koos ja pole poordklappe. Minul ja uhel mu tuttaval on vedanud. Kohad on olemas aga tehases pole klappe paigaldatud.
(18-09-2017, 10:04 PM)endriks Kirjutas: [ -> ].....
• Ideaalis uusi tuleklaase ka vaja või tulesid mis näitaksid paremini kui hetkel

Tuleklaaside poleerimine on palju tööd ja vähe kestvust. Lakkimine korraliku autolakiga kestab kauem.

Lahenduse kohta saad siit lugeda.

Mõni hõõgküünaldest on läbi. Põlevad toredalt lühisesse, mis omakorda lõpetab küünalde relee elu Smile
Nonii vahepeal pole jõudnud teemat uuendada aga vahepeal nii mõndagi tehtud ja juurde tulnud.
23.09.2017 - 411237km - pihusti ülevoolu voolikud, 2eelsüüteküünalt
28.09.2017 - 411503km - 3eelsüüteküünalt, uued rehvid 225/55/16, uued parktule pirnid
Eile sai tehtud ka ülevaatus, mille muidugi läbis puhtalt.

Eelsüüteküünaldega oli selline lugu, et 5est töötas 2tükki. Tööle läheb nüüd paremini aga külma mootoriga ikka 1-2sek käiab ja siis läheb tööle ning tagant ajab valget sinakat suitsu.

Käigukast on hakanud ka rohkem jamama. Hommikuti kuni 60-70kraadini(temp) kõigutab pööret ning esimeselt teisele läheb päris koleda jõnksuga. Pööre kõigub ka ligi 300rpm vahemikus 1k-1.5k rpm ning selline imelik hääl kui anda rohkem gaasi nagu papptaldrijuga teeks kuskil keegi häält vms ei oska seda seletada. Tagumise piduritule (3rd brake light) tellisin ka ära TYC firma oma. Pilte ei lasknudki panna telefoniga katsun lähipäevil mõningad pildid siia üles laadida.
(19-09-2017, 06:14 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(18-09-2017, 10:04 PM)endriks Kirjutas: [ -> ].....
• Ideaalis uusi tuleklaase ka vaja või tulesid mis näitaksid paremini kui hetkel
Tuleklaaside poleerimine on palju tööd ja vähe kestvust. Lakkimine korraliku autolakiga kestab kauem.

Lahenduse kohta saad siit lugeda.

Tuleklaase siis ikka poleerisid ja kõige peale läks kaitsev lakikiht!?
Ei läinud aga tunduvad sellised smoke tuled. Aga mingi aeg lähevad kellegi kätte, kes teeb paremini Smile
(02-10-2017, 07:29 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Tuleklaase siis ikka poleerisid ja kõige peale läks kaitsev lakikiht!?

Lakkimiseks pole vaja poleerida. Piisab kui kriimud välja lihvida kergelt, poleeritud pinnale ei jää lakk püsima. Nagu auto matistaminegi enne värvi.