Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vana ja lühike G klass?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On aeg hakata kergelt otsima tõsist maasturit, millega sopastel teedel ja metsas hätta ei jääks, ühesõnaga off-roadi pisik on sisse läinud.
auto24 on müügil üks üsna odav liikur, no ega üle 150k ei jõuaks enivei välja käia.
Võiks olla diisel mootoriga masin, kuid enamus lühikseid on väiksemate bensiinimootoritega, olen täheldanud. Kas need vanemad on üldiselt kõvasti roostes? Kere pidi neil raske olema, kuid tehnika vägagi kindel, räägivad mõned off-roadi mehed, no peaks veel ka uurima, mis 4x4.ee mehed räägivad.
Siin veel üks odavapoolne toorik
Mis te arvate üldse sellisest, tasub pühapäevasõitmiseks osta või tasub mingi nissan patroli kasuks otsustada? Kasutust leiab ta ikkagi kuskil metsas, sopa sees. Andke julgelt tulla, head ja vead.
venna sõnul (ohvitser West Pointi taustaga) eesti oludesse parim maastikuauto:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

pidavat suht igalt poolt l2bi minemaSmile
Usun täitsa, huvitab aga rohkem kõvakatusega ja selline tsiviiltarbe auto.
btw, ega sul vend tartus sellisega ei sõida? Eesti võib vägagi väike olla.
No G-klassi suurim pluss on see, et tal on lukud standartis kohe olemas. Minuteada pilukatel neid ei ole. 4x4 foorumitest olen lugenud, et Defka oleks teine variant (kuigi neid eriti müügis ei ole).
Ja teema pole eriti mingis 35" rehvides vms hardcore offroadis - mingi keskmine offroad masin oleks vahva, see peaks nagu sobima.
hents99 Kirjutas:Ja teema pole eriti mingis 35" rehvides vms hardcore offroadis - mingi keskmine offroad masin oleks vahva, see peaks nagu sobima.
G-elegi 35" peaks minema aga ise sõidetud mõnda aega ja rohkem softroadi +linna,hea valik kuigi suur mass nõuab mudas M/T rehvi ja läbivus mure murtud.