Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 200T D, 1983, S123 - Lepz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
"Uus" sild on opilaual. Krt, seal tundub nii mõneski kohas originaal värv. Isegi piduriplekid on alles jne. Ongi nüüd küsimus, et millega mõglata, et edasi kestaks? Millist keemiat kasutada?

Veits kiire ka, Kolm on naabrimehe garaazis täpselt keset s*ttumist.
Ära üle mõtle.

Korralik autovärv (edasijõudnutel veoauto raamivärv) suvalisest VÄRVIpoest ja seestpoolt lased Dinitroliga üle.

Ei pea olema igavene, kui järgmised 30 aastat vastu lööb, peaks ju piisamaSmile
[Pilt: 93576-IMG_20201026_123600.jpg]
Mingi värv siin peal on, kas originaal või mitte, ei oska õelda.

[Pilt: 42642-IMG_20201026_130555.jpg]
Natuke laamendamist ja laiali nad ongi. Mis nii viga kui ligi igalepoole pääseb.

Auto küljes on lugu hoopis teine:
[Pilt: 28976-IMG_20201027_135542.jpg]

[Pilt: 67637-IMG_20201027_135546.jpg]
Küll ei tea kuidas neid äärmisi lahti keerata. Kuidagi ei ole ruumi. Äkki ongi mõeldud et kogu sild tuleb alt ära võtta.
Lased looga otsa lahti ma majandad silmsutega. Padruniga väga ei mahu ka siis.
(27-10-2020, 03:41 PM)Lepz Kirjutas: [ -> ]Äkki ongi mõeldud et kogu sild tuleb alt ära võtta.
Oleks tunduvalt mõistlikum küll.
Saad selle doonorsilla ilusti laua taga puhtaks kraapida, värvida, uued puksid panna (maksavad vähe, ka looga omad).

Vahepeal sai üks pool 1,2m torujupiga lahti aerutatud. Muud polnudki, puks oma pesas puruks ja siis juba hakkas ringi käima.


Teisepoolega mõtlesin targem olla, hankisin riista:
[Pilt: 79238-IMG_20201123_161255.jpg]


Aga sellega siis sellised lood:
[Pilt: 76669-IMG_20201123_161304.jpg]

Ja asi lõppes nii:
[Pilt: 49337-IMG_20201123_164629.jpg]

[Pilt: 95763-IMG_20201123_164632.jpg]

Ehk siis vana hea 1,2m torujuppp pikenduseks ja muudkui aerutama!
Ja tulemuseks katkine auto! Big Grin

[Pilt: 49735-IMG_20201123_183647.jpg]


Ma tean, mida Sa tunnedWink

Ära siis kokku pannes määrdega koonerda, läheb koostamine ka libedamalt. Need pikad poldid oskavad kenasti valesse keermesse minna.

Auto küljed olevad keermega puksid jäid kenasti keresse kinni ja seal ei ole mingeid roostekahjustusi?

Kas said mõlemad puksi alumised toed? Mul mingid roostes raamid on naela otsas.
No see tagasipanemine saab kindlasti omaette ooper olema. Õnneks sai veel rattalaagrid tellitud ja ootan nüüd neid. Kui kõik juba nagunii maas, siis lähevad kõik asjad vahetusse. Piisavalt nõme töö, et uuesti lähiajal ette võtta.

Auto küljes olevad keermega pukse? Miuksed need veel on? Või milliseid Sa mõtled? Kuhu teravik sisse käib? Mulle tundub, et need olid omal kohal ja roostega seal hullu ei olnud.

Edit: vaatasin üle ja ega nad väga ilusad ka polnd, vähemast omal kohal:
[Pilt: 69822-IMG_20201126_181145.jpg]
[Pilt: 86682-IMG_20201126_181041.jpg]


Suure puksiga tulid kaasa ka sellised väiksed rõngad, neid mul vanal sillal küll polnd. Samuti polnud mingiseid piirajaid, mis doonorsillal olemas on, aga ei tea mina, mida need piirama peaks või mis nad on... Nr 26 pildil, vasakul-paremal pool ja sillatala otstes. Ja kolmandaks oli teravikpoldi seib pandud peale raami, mitte nii nagu pildil nr 14:
[Pilt: 25938-Screenshot_20201126_114033_com.android.chrome.jpg]

Alumiste tugevdustega on nii, et õnneks doonorsild sisaldas ühte, ja just seda mis suhteliselt pilbastus.

Teravikpoltidega on shitem lugu. Ühel tulid kandid maha, lõpuks sai 23mm 24 asemel peale pekstud, sest muidu oleks see tänaseni seal auto all. Teised teravikpoldid igatahes väga õnnelikud välja ei näe, puksirappe pidi ju eraldama, aga need olid ikka nii kinni kräpatund, et väga head nad pole, aga häda pärast ehk saaks kasutada. Kui paremaid ei leidu kuskil.
Paljudel autodel hakkasid nood keres olevad puksid ringi käima. Ning need on kere õnaruses peidus õnnetuseks.

Kummiseib käib sillatala ja kerevahele ja vedruseib käib poldi pea alla vastu tugevdusplaati.

Kui õnneks läheb, on mul ehk mõni elus polt. Aga ma pean selleks oma kultuurkihis arheoloogilisi kaevamisi sooritama, milleks mul lähipäevil õnnetuseks aega ei ole.
Kiiret pole enam millegagi Big Grin Aga äkki seisavad selleks ajaks meeles, kui on aega kaevata!
Neid pikki polte sai tellida minumeelest, febi tegi kui õieti mäletan
(26-11-2020, 05:07 PM)jansa Kirjutas: [ -> ]Neid pikki polte sai tellida minumeelest, febi tegi kui õieti mäletan

Ma otsisin mõnest kohast, ei leidnud. No sealt kus ma ülejäänd kraamigi tellisin, mõnda kohta vaatasin veel. Aga välismaa lehtedele, tõsi küll, ei läinud
Vahepeal siis nii!

Kui juba, siis rattalaagrid ja seisupiduriklotsid ka vahetusse, ning piduriplekid. Ka seisupiduritrossid uued, need lõhkusin omast lollusest...


[Pilt: 55469-IMG_20201208_144849.jpg]

[Pilt: 22767-IMG_20201208_115934.jpg]

[Pilt: 42343-IMG_20201208_192203.jpg]
Läks vähe pigitamiseks, mis nii viga, kui ruumi laialt käes!

Enne:
[Pilt: 62562-IMG_20201208_124836.jpg]

Pärast:
[Pilt: 77999-IMG_20201215_175724.jpg]
Vaikselt ikka edeneb:
[Pilt: 95472-IMG_20201219_141458.jpg]

[Pilt: 52566-IMG_20201219_142810.jpg]

Sild, vedrud, amordid on all:
[Pilt: 92896-IMG_20201219_180446.jpg]

Vaja on ühendada seisupidur ja reguleerida, lisaks kinnitada suportid ja veel kõvasti. Aga sild on vähemalt all!
Pigitamisele eeltöö ka tegid? Maru roostene pinnas pildis.
Sai eeltööd ka!
Tibukollane differ on mingi Hiiumaa vimka ülevaatajatele vms? Rolleyes
No ta oli ikka maru roostene. Värvitud sillaga tundus kohe eriti kole. Üle ta võõbata tuli, kas just kollaseks...Eusa_think
Ja miks mitte kollaseks? Mulle meeldib.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11