Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõidupealt katkus auto imelikult mõned korrad ja lõi kõik tuled armatuuris põlema,mootor töötas edasi,õnneks kodu lähedal lonkasin koju ära.
Ja huvitav on see,et roolivõim kadunud kuigi rihm tundub ok ja pingul(mõned kuud tagasi vahetatud).
Mõõtsin laadimist akupealt-puudub.
Proovisin teise koodiga tabletti,mis ei aidanud.Kuigi vanad harjad olid ka ainult paar aastat vanad.Tellin täna uued harjad,vaatb mis saab.
Veel ideid?ÜPR?
Hei,
ÜPR laadimist ja roolivõimu ikka ära kaotada ei oskaks neil autodel. Mingi huvitavam kala peab olema. Roolivõimendi on neil autodel ju üldse suhteliselt mehaaniline ja mõistuseta loom, mis tähendab, et justkui ei aetaks ta pumpa ikkagi rihmaga üldse ringi?!

Tauno
Huvitav anomaalia tõesti,ÜPR kaitse ok,rv pump ja karp mehhaaniline,pöörded ok ja rihma käiab ka ringi.
Mul oli ka ÜPR pekkis, sees mingi külmjoode, aga selle tagajärjel olid tal muud hädad.
Roolivõim ja genekas olid ikka mõlemad alles, need on tõesti sel autol mõistuseta.

Aga kuna neil kahel on üks siduv element - rihm, siis seal mingi jamps peab olema.
RV-l õli ikka normis?
Mis siis juhtub, kui töötamise ajal rihmaspreid peale lasta?

.
ÜPR oli ülejoodetud paar aastat tagasi,oanin uue hüco veits kangema tableti ka,korraks sai tuled kustu,tundub et rihm ikkagi lõtv kuigi ei tundu.
Mis pikkusega originaal rihm peaks olema heitgaasi pumba ja kliima pumbaga 92.a ce300-24v?
(08-09-2017, 07:18 AM)Valgma Kirjutas: [ -> ]Sõidupealt katkus auto imelikult mõned korrad ja lõi kõik tuled armatuuris põlema,
...
Ja huvitav on see,et roolivõim kadunud kuigi rihm tundub ok ja pingul(mõned kuud tagasi vahetatud).
...

Rihmapinguti kaputt?
Ei usu,pinge tõmbab peale aga vo mitte piisavalt,vaatan proovin peale keerata.Rihm 2445mm?
See tundumise värk ei tööta auto juures. Ikka õige asi peab küljes olema, see 124ja rihmavärk on päris kapriissne teema, sest see rihm on elupikk.
(aga kui kõik on õige, siis ka töökindel)

Aga vaata ise, seal on variante rohkem, sõltub katist, kastist ja mootori numbrist ka veel: https://www.gatesautocat.com/drive/MERCE...2-92/84145

Ja siis veel sellest, kas kõik rihma pikkust puudutavad osad on originaalmõõdus (olen isegi ühele C124jale teise suurusega genekarattaga geneka külge pookinud, sest õiget olnud läheduses võtta ja sõita oli ju ilgelt vaja), sellepärast soovitasingi sutsu rihmaspreiga katsetada, et mida siis teeb.

.
Lühema rihmaga sain ajutiselt asja korda,peab pinguti uue tellima.
AGA järgmine nss kohe kallal,vändaratta poldi juurest kuskilt ajas õli välja,kas tal leevendi õliga?kas 3.2l sama asi?
Kogu jama põhjustas lahtijooksnud käbi polt,selle tagajärjel lõhkus kiilu ja käis kuidagi kaootiliselt ringi.
(16-09-2017, 09:47 AM)Valgma Kirjutas: [ -> ]Kogu jama põhjustas lahtijooksnud käbi polt,selle tagajärjel lõhkus kiilu ja käis kuidagi kaootiliselt ringi.

Loogiline, kuigi harvaesinev põhjus.

Kas piisas uuest kiilust, törtsust keermeliimist ja uuest paigaldusest või läheb vändaeemalduseks?
Nätsutas veidi käbi pinda ja kiilupesa aga vänt ok.
Piisas uuest käbi rattast ja kiilust.