Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 porikaitse plekid piduritele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas neid plekitükke nimetatakse, mis kaitsevad pidurikettaid ja klotse pori eest? Ja kas nende vahetamine on suurem või väiksem töö?
Praegused on nii läbi roostetanud, et pole ollagi ja rooste kääksub.
Pidurikilbid või poriplekid need ongi. Ees on lihtsam vahetada, kuna laagri avamine on hõlbus. Tagumisega on enam janti. Variant on lõigata lõhki ja peale külgeväänamist kinni siristada.
Ilmselgelt on küsimus tagumiste vahetuses, mille külge kinnituvad ka kässari asjad.

Vaata, et töökojal oleks olemas (näiteks Boschi GCS160) korralikud plekikäärid (1mm rällakaketas jätab 1,5mm vahet, siis jääb "kõikuma" - see pole hea) ja panevad lihtviisil paika.
Keevitus peab ka olema, et paar punkti pärast peale lasta ja roosteaktiivset krunti + värvi ka.
Vahetusaeg ei ole suur, võrreldes käsipiduriklotside elustamise ajaga.

Esimene käis vist enamus autodel ilma lõikamata peale?

.
tagumisi vahetatakse ainult koos laagritega .
keevitamine on porno
(30-08-2017, 11:40 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]tagumisi vahetatakse ainult koos laagritega .
keevitamine on porno

Ideaalis jah, aga enamus 124 omanikke ei ole nõus pool auto hinda maksvat tööd ette võtma, et ülevaatuselt läbi saada.

Paljud töökojad teevad sälgu ja paigaldavad niisama ning keevitavat kokku. Isegi, kui 5 aastat kestab ja siis vahetust vajab oled suures kasus.
(30-08-2017, 11:40 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]tagumisi vahetatakse ainult koos laagritega .
keevitamine on porno

Siis on terve su auto ju porno, sest see on ka juhuslikult kokku keevitatud. Eusa_wallEusa_wallEusa_wall

Muideks esimest korda nägin sellist tegevust Opeli esinduses, siis, kui Omega A oli veel kallis auto (90ndatel), Omega B seisis letis ja neid plekke seal vahetati samuti nii, et tõsteti üle laagri. Ascar oli see kontor.
(võimalik, et see töövõte oli isegi tehase manuaalides kirjas) . Igal juhul käiati keevitus maha, krunditi ja värviti.

............

Aga Artur, tahad ma ütlen sulle, mis tegelikult porno on - see kui sa ostad uue pleki ja paned ta nii külge nagu ta tuleb, s.o. ILMA kruntvärvita, mõned B-osad on isegi pulbriga värvitud.

Pulber sellises kohas vast aastakese venitab välja, siis on uuesti roostes ja kolme pärast läbiroostes.

Ideaalis tuleks see pornovärv sealt maha võtta ja uuesti happekruntida, epokruntida + värvida.
(kui värvi asemel Paldiskis lasta tsinkida, siis on garantii üleüldse 40a)

P.S. ma ei oleks ka nõus poolt auto hinda maksma, kuna üks vend lihtsalt ei oska neid vahetada ja hakkab mingeid laagreid näppima.


.