Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 peale cruise kasutamist uimane
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
W211, 2003 e220cdi automaat . Kõik toimib. Kiirendus, kickdown ja käigud lülituvad ideaalselt. Võid sõita 100 km ja ei mingit anomaaliat.

Paned cruise ja sõidad natuke, ning näiteks peale 50 ala hakkad kasvõi gaasiga kiirendama siis mingit tõmmet ei ole. Põhjagaasiga või poole gaasiga kiirendab ühtemoodi. Isegi kui gaas põhjas vahetab käigud juba 1500 peal ära. Manuaalselt võid lasta päärded kõrgemale, aga ega edasi paremini ei hüppa.

On keegi midagi sarnast kogenud?
(15-08-2017, 09:50 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]W211, 2003 e220cdi automaat . Kõik toimib. Kiirendus, kickdown ja käigud lülituvad ideaalselt. Võid sõita 100 km ja ei mingit anomaaliat.

Paned cruise ja sõidad natuke, ning näiteks peale 50 ala hakkad kasvõi gaasiga kiirendama siis mingit tõmmet ei ole. Põhjagaasiga või poole gaasiga kiirendab ühtemoodi. Isegi kui gaas põhjas vahetab käigud juba 1500 peal ära. Manuaalselt võid lasta päärded kõrgemale, aga ega edasi paremini ei hüppa.

On keegi midagi sarnast kogenud?

Avariis on Su mootor. EGR või ÕKM kaput. Arvutiga peaks kenasti nägema.
avariireziim
Kas sellel egril on mingid tüüpilised vead? Et ala kiilub kinni ,tahma täis vms?
Selle Mercedes-Benz veakoodidega on lääne-viru kandis korralik põud.
Selgus, et egr mootor on uus pandud.
Veakoode hiina junn luges välja ainult vända anduri vea. Kustutasin ära, vaatame kas tuleb tagasi või antud avariisse minemine on mingi selline viga, mida hiina julk välja ei loe. Mootorituli põlema ei lähe.
(16-08-2017, 08:38 AM)killer666 Kirjutas: [ -> ]...
Selle Mercedes-Benz veakoodidega on lääne-viru kandis korralik põud.
...

Rakvere Silber on üks väheseid, kus seda käsitööd veel osatakse. Samuti on Kadrinas Märten Hõbenooles. Uuri.
Pane aeg ja sõida siis Tallinna. Asi see mõnisada km. Sõita pole.
Tellisin kilide käest icarsofti ära. Saan küll aru, et see on häbiväärne kui mersuomanik ise oma autot remondib,aga no mis teha.
(17-08-2017, 09:06 AM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Tellisin kilide käest icarsofti ära. Saan küll aru, et see on häbiväärne kui mersuomanik ise oma autot remondib,aga no mis teha.
mul on Launch Creader CRP MOT,yllatavalt hästi saab asjadele ligi kuigi olen alles algaja..
aga kui teada saad mis sul seda pohjustab anna ka siia teada.
Mul selline jama ainult siis kui käru sabas lohiseb, ehk konks stange tagant väljas.
Nagu konksu ära peidan on nagu duracelli jänes jälle.
(13-09-2017, 10:00 PM)Randar Kirjutas: [ -> ]Mul selline jama ainult siis kui käru sabas lohiseb, ehk konks stange tagant väljas.
Nagu konksu ära peidan on nagu duracelli jänes jälle.

krt, mul sama jama. Kohe kui sellise käru järgi võtan on ka auto imelikult uimane.

[Pilt: 44685-IMG_20170816_140103.jpg]
Pakun hetkel kohvipaksu pealt.Pannes testri külge saate teada et egr fault-air mass too large Smile
(18-09-2017, 09:42 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Pakun hetkel kohvipaksu pealt.Pannes testri külge saate teada et egr fault-air mass too large Smile

Õige, aga selleks pole isegi testrit vaja järgi ühendada. See tuleb välja ka Statoili kohvipaksult. NodNodNodNodNod