Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB "sihik" ei püsi fikseeritud asendis+bensiinipaagis vaakum+kapoti lukustusmehhanism
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1) 1992 pre-facelift C124 kapotisihik liigub kuidagi liiga kergelt/lödvalt-järsemalt kiirendades ei püsi paigal vaid vajub viltu.

Kas ainuke variant uus osta? Maksis vist ca 20€ Silberis?

2) Sama auto bensiinipaaki tekkinud pärast ca kuulist seismist üsna tugev vaakum-on see normaalne? 70l paagis oli tankides 20l kütust alles.

Vöi siiski bensiinikork vigane ja peaks uue ostma?

3) Kapoti lukustusmehhanism ei tule pärast kapoti avamist oma pesast välja vaid naga jääb sisse kinni ja peab iga kord näpuga välja lükkama. Proovitud köiksuguseid lubrikante-ei möju.

Ainuke variant uus mehhanism osta?
1) uus sihik osta
2) see on normaalne, et temperatuuride muutudes pooltühja paaki gaaside paisudes või kokkutõmbudes vastavalt rõhk või vaakum tekib.
3) kas naga on õige? W124-jal, või oli see W201-l, on naga nurgaga, mõnel muul mudelil aga sirge. Külge sobib ka sirge, aga poob kinni. Teine võimalus, et mehhanismis on mõni vedru katki.
Ei mäleta mis kujuga naga-teen järgmine kord pilti.

Tänud.
(04-06-2017, 12:10 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]...
2) see on normaalne, et temperatuuride muutudes pooltühja paaki gaaside paisudes või kokkutõmbudes vastavalt rõhk või vaakum tekib.
...

Väike vaakum on alati OK, suur kolakas viitab umbes tuulutusele.

MB paagikork on umbne, tuulutus on eraldi tzydeem.
Selge-siis ei saa korgis olla.

Meenus et G-l käis ka vahel korralik pahvakas kui pikalt seisnud ja enne polnud jöudnud tankida-siis ok.