Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
kaaned maas, siis alustuseks kaantele korralik pesu mingi spetsseadmega, edasi klapipesadega midagi tehakse, klapid lihvida, kaaned lihvida, lõpuks uued klapisääretihendid panna..päris 30min ikka ei saa vast.
(08-08-2019, 06:41 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]Seega, mine "tuuluta" kohe ära.Eusa_clap

Sai pühapäeval Opentrack ürituse raames siis ära tuulutatud rajal.
Krdi hea oli, varaema Mustang liikuri parima tavarehviga aja sai kolmanda sessiga juba üle sóidetud, kuigi alles harjutamise-tutvumise teema, ei hakanud isegi manuaalkäiguvahetust ja ESP-off kasutama.
250000 sõitnud plokikaanepoldid jäid ka terveks, see suht pseudoteema, aga plaan on endiselt ennetavalt vahetada ARP-Weistec omade vastu ja panna SLS Black edition kattega tõukurid millalgi. Eks siis paneb siia teemat, kui poltide vahetusega asjaks läheb lõpuks.
Õli osas õigus 0w-40 on suht kusi jah, tõukurite tõhjakslekkimise vastu alla 10w ei olegi varianti ja kuuma otsa oma üle 30 ka samas läheb juba liiga paksuks ja ei jóua igasse pilusse, niiet 10w30 hakkan kasutma.
Stock pidurid kestsid ka isegi üllatvalt heaste arvestades 2-poole tonist elukat.
Ainsad mured pidurivedlik vana aastas 15 vóttis pedaali kiiresti pehmeks, roolivõimuvedelik läks keema ja surus kergelt anuma korgi vahelt välja ja raske liikuri rehvirõhke ei saanud veel paika, et kurvipolset esirehvi ei järaks.
Aga muidu suht sürr kogemus "teisel korrusel" istudes rada sóita Smile
Kui nõuõud keegi oskab soovitada piiraja mahavõtmise kohta, siis võiks One-Mile Challenge-ile ka ära registreerida. Usas viib õuks tegelane enda R63 sügisel ka Texas Mile peale stockina, aga piiraja mahavóetuna, eks siis saab vórdlusmomenti.
Aga sry for offtopic, natuke oli poltidest ka juttu ikka.
Lehti: 1 2 3 4