Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: W210 Automaat 2.3
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus lihtne ja lühike.

Kas on normaalne kui Käik on pargis ja talda vajutada tuleb piiraja vastu 4500-5000 RPM?

üldiselt peaks piiraja kuskil olema küll.. 3500-4000 peal pigem või siis juba seal 6k kandis. Pole mina oma kahe omatud mersuga veel sotti saanud millal ja kuidas see piiraja tuleb. Manuaalil pole kiirendades kõrgemalt kui 3500rpm sidurit lahti lasta saanud veel. jutt siis 1997-1998 isenditest
No jah mul automaat... Peab homme lööma talla p8hja vaatama kui palju s8ittes välja annab..
Kusjuurel läheb jah 3500-4000 vahel piirajasse nii et tuuritad koha peal pole eriti mõtekas.Kui tahad tuuritad võta VAZ või ZAZ.
sõites läheb surmkindlalt ülemise piirajani mis siis vastavalt lööb "põhja alt ära " ehk pöörded tulevad kolinal alla kui kandesti "redline" sisse pigistad. takistamaks siis "redline" piiril mootori kotti laskmist.

kusjuures kui ajule reset teha ehk aku otsad veerand tunniks maha võtta, siis õpib mootor uuesti omale redline'i selgeks. Kohe pärast reseti võib tulla 5000rpm peal ka lõpp ette.

See madalam piir siis hoiab pöörded lihtsalt vastava arvu juures ja lihtsalt ei lase üle.
see täiesti normaalne, P ja N peal peabki piiraja sekkuma kuskil 3500rpm juures. sõites peab laskma ikka punasesse, kuskil 6000rpm kanti.
2001a. Sprinter ei lähe kohapeal ka rohkem pöördesse kui 3000 pööret.Sidurit alla vajutades asi kohe muutub.
Vitoga sama lugu, et sõites u 4500 ja kohapeal max 2500 rpm
Suured Tänud kõigile... Lihtsalt nagu pole varem oma armukest tuuritand kohapeal. Hetkeks käis k8he tunne sees et ehk midagi... Pees. Aga nüüd süda jälle rahul Tongue.

Veelkord tänud