Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W108 / W109 / W111 / W112
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teeksin siis teema ühest kaunimast Mercedes-Benzist läbi aegade.
Olen neid viimasel ajal palju uurinud,W111/112 kupeekerega autod on lihtsalt...sellist sõna polegi olemas,millega seda disaini kirjeldada :biggrin:
Ükspäev sai Kaleviga arutleda kupeekere üle.Uurimistöö tulemusena saime teada,et toodeti..
220SEb W111/3 1961-1965
300SE W112/3 1962-1965
250SE W111/3 1965-1967
300SE W112/3 1965-1967
280SE W111 E28 1968-1971
280SE 3.5 W111 E35/1 1969-1971
Asi on keeruline,kuid huvitav:bigsmile:

Mõtlesin siin,et kuna W108/109 tuli tootmisse 1965 ning sama välimusega kupee oli juba 1961.aastast(W111 Heckflosse S-klassi sedaani põhjal) olemas,kas uus W108/109 sedaan projekteeriti siis kupee põhjal ning 1965.aastal lihtsalt uuendati oluliselt auto tehnikat seoses uue S-klassi turuletulekuga,kuid kest jäi samaks?

Samuti tahaksin teada omanike kogemusi selle S-klassi kohta ning igasuguseid huvitavaid eripärasid ning jutte,avaldage oma arvamust.

Lisaksin ka mõned pildid.[attachment=1771]Haruldane W111 universaal[attachment=1770]W111/112 Cabriolet[attachment=1769]W108/109 sedaan
http://www.geocities.com/mbz109/
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W108
Siin siis natuke infot selle mudeliseeria kohta.
Lisaksin veel pilte kupeest.[attachment=1772][attachment=1773]
W108 oli siis tavalise vedrustusega,pakuti ka pika teljevahega.
W109 oli hüdraulilise vedrustusega,ainult pika teljevahega.

W109 300SEL 6.3 on kahtlemata üks tähelepanuväärsemaid.
1820 kg, 250 hp ,510 nm @ 2800 rpm ja 6.5 sekundit sajani - need andmed teevad silmad ette ka paljudele uuematele autodele.

Mõned kuulutused parimatest eksemplaridest
Mercedes-Benz W111 280SE 3.5 Coupe
http://www.mobile.de/SIDkTNhIq7LfmiyucaY...1249792384&
Mercedes-Benz W112 300SE Cabriolet
http://www.mobile.de/SIDfTwP2uj3FS7TYdfm...1239265911&
Mercedes-Benz W109 300SEL 6.3
http://www.mobile.de/SIDAEMTD62ltRKAvfEV...1239336795&
Ojaa... ise kah vaadanud neid W111/112 kupeesi ja vesistanud. :hump:

Sealt geocities lehelt üks hea pilt kah....
sm. pelle Kirjutas:Ojaa... ise kah vaadanud neid W111/112 kupeesi ja vesistanud. :hump:

Sealt geocities lehelt üks hea pilt kah....

Päkapikud võiksid sellised sussi sisse tuua :lol:
maitseasi. mulle sellised üldse ei meeldi kahjuks. w140 on aga ainuke meeldiv Mercedes-Benz ja üldse lemmik auto.
W108/109 sedaan on viimasel ajal ka hakkanud meeldima
Väga kenad klassikud on nad kindlasti. Mulle meeldib disaini poolest eriti W100 - tahaks seal kunagi sees kah istuda, oleks alles ülev tunne.... Vahest on hea unistada....
hents99 Kirjutas:Väga kenad klassikud on nad kindlasti. Mulle meeldib disaini poolest eriti W100 - tahaks seal kunagi sees kah istuda, oleks alles ülev tunne.... Vahest on hea unistada....

Noo Kuldar paar kuud tagasi rääkis W100-st,kuid ei tea,mis plaanid tal nüüd on :bigsmile:
Täpsemalt siin : http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3606

Siin natuke ühest 250SE W108-st,mis klubis on - http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3420
www.heckflosse.nl
Siin on absoluutselt kõik W110/111/112 kohta.
Tõeliselt huvitav ning professionaalne lehekülg Wink
Kõige huvitavam on muidugi see,et kupeed (W111/112) hakati kavandama juba 1957.aastal,disaineriks vanameister Paul Bracq.
S-klass oli sel ajal samuti W111. [attachment=1845]
1961.a esitleti kupeed inimestele,see oli loodud Mercedes-Benzi 75. aastapäeva puhul,nii et tegemist on tõeliselt huvitava autoga.
Ning sedaankere,mis ilmus 1965.a,on puhtalt kupee 4-ukseline versioon Smile