Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: 320cdi automaat doonoriks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Sellist autot siis doonoriks vaja. Kere ja sisu seisukord pole oluline, oluline on mootor ja käigukast.

Lugupidamisega
52üks73nelineli
Emb kumb- sobib nii üks kui teine. Tahan teha bensuka diisliks, aga kuna tegu ei ole e-klassi pilliga siis pole vahet millise e ma doonoriks võtan. Aga jah, päevalõpuks on oluline see, et millise üldse saab v kui on lausa valida siis määrab hinna ja kvaliteedi suhe.
Tegelikult võiks ju doonori osta lausa mitme peale- mina tahan tehnikat ja sellega seonduvat, aga kere, sisu, sillad, klaasid, tuled, rattad... kõik jääks üle.
Äkki võib küll püksi tulla, aga äkki tõesti saaks kuidagi huvisid ühendada?

Food for thoughtSmile
Huvi pärast küsin, millele tehnika peale läheb?
Bensukas W463, tahaks teha selle vähe mõistlikumaks sõiduvahendiks, näitena- praegu 100km/h on pöörded 3500 ja kütusekulu 18L. Olen siin seda teemat Heintsiga arutanud ja ega siin ainuke arvestatav ja kindlapeale mineku variant on ikkagi võtta mingi terve auto ja sealt üks-ühele kogu kola ringi tõsta. Uusi ja vanu juppe omavahel paaritama hakata ka ei taha, umbes, et vana mootor ja 722.6 käikar jne. Ainuke koht kust siis uus vanale üle läheb on doonori tehnika kohtub olemasoleva vahekastiga.
Ühesõnaga- Kui võttagi näiteks w210 doonoriks siis see peaks andma päris hea resultaadi. Kui arvestada, et 210 reduktor on 1:3 (umbes) ja ratta mõõt 235/45R17, siis arvutused näitavad, et tema pöörded sajaga sõites on kuskil 2000 ringis. Nüüd kui ma tõstan kogu kola ühelt autolt teisele siis- reduktor läheb aeglasemaks 1:3,4 aga ratta suurus kasvab ja kui teha uued arvutused siis pöörete arv sajaga sõites tõuseks umbes 500 võrra, ehk siis läheks sinna 2500 kanti- kõvasti parem kui praegu. Iseenesest kui vahetada vahekastis ära hammakad disla oma vastu siis saaks ülekande veel paremaks- bensukal 1:1,05 ja dislal 1:0,87, see tooks sotiga sõites mootori pöörded 2200 juurde. See oleks juba vast ideaal- pöördeid liiga alla ka ei taha viia.
Aga ega ma mingi pirtsperse pole kui 210 ei ole võtta siis kõlbab mida iganes, peaasi, et tehnika jääks samaks- 320cdi, mingeid 400cdi v 220cdi ma tegema ei hakka, pigem jääb tegematta ja sõidan niikaua olemasoleva tehnikaga kui leian sobiva.

Vat sellised mõttedSmile
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=1

Kui võttagi näiteks see kellegagi kahasse, hind on ok, kere tundub jumala ok, sisu on ka ilus. Kui võttagi näiteks see kahepeale, oleks kulud 500+pool transat per kärs. Peaks ju päris hea olemaSmile
No kui aus olla siis ega seal midagi vägapalju muud väärt ei olegi kui see tehnika, mis sul vaja. Paned muu kola müüki ja kui ära ei viida siis lihtsalt pressi alla. Pidurid, diffri, salongi(kui enamvähem ok), võibolla mingid el. plokid müüd ikka maha.

Mingi tagasilla kola vastu oleks isegi huvi kui enne ei jõua hankida.
HalbSad
1. Mobilest toovad kohale täpselt tonn euri eest (ehk siis langeb ära), variant vaid mingi tutvuste kaudu saada kuidagi see transa...
2. Reaalsem võimalus on ikkagi, et leidub kodumaal mingi ligilähedane isend, mida rüüstama hakata. Üks selline siin ka vahepeal oli 650€, aga hiljaks jäin.
900€ on iseenesest kaks varjanti müügis, aga pärast seda maha magatud 650, tunduvad need kuidagi kallidSmile