Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 kast trikitab?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis järgmine, et kast, et vaheta paari käiku enam sujuvalt.
Milles on problem? Kas õli vahetusest oleks abi?
Video laadimise link:
https://www.upload.ee/files/6792999/VIDEO0053.mp4.html
Viskab käiguvahetusel pöördeid ülesse?
(17-03-2017, 01:29 PM)Karlapoiss Kirjutas: [ -> ]Viskab käiguvahetusel pöördeid ülesse?
Jah, kahel käiguvahetuisel viskab üles.
(17-03-2017, 10:51 AM)MB W210 Kirjutas: [ -> ]...
Milles on problem? Kas õli vahetusest oleks abi?
...

Kaua õliga on sõidetud? Kas on veetud rasket käru/käidud võistlemas? On õlitase üldse piisav?

Õlivahetus võib asja parandada, kuid juba peedikssõidetud kasti õlivahetusega ei remondi. On esinenud juhtumeid, kus värske õli on kasti lõplikult ära vormistanud.
Eluaegne õli
Nii oligi kastis õli suht vähe. sai juurde lisatud kuid viga pole ikka ära kadunud.
Ain8uke asi mis muutus, on 2lt 3ndale ja 3lt 4ndale vahetab pehmemalt.
Ennemalt vahetas järsu tõukega.
Nüüd peab vast õli vahetuse ette võtma.
Lisaks,et auto on vähem kuuaega käes olnud.
Õli ei aura lihtsalt ära. Enne õlivahetust, tuleks kasti parandus ette võtta.
Õlivahetus kasti korda ei tee, tuleb ka jälgida, et õige õli oleks. Lihtsam variant oleks lesvenist/hõbenoolest konsulteerida. Pööreid ülesse viskab käiguvahetusel siis võib turbiini viga olla (võin ka eksida).
Kas selliste näitajatega kasti on võimalik remontida ja kui mõtekas see oleks?
See on ju suhteline küsimus. Uue kasti alla ostad, siis ei ole mõtet. Kasutatud kastiga kauaks selle garantii saad, kui üldse antakse.
(23-03-2017, 01:05 PM)Karlapoiss Kirjutas: [ -> ]Õlivahetus kasti korda ei tee, tuleb ka jälgida, et õige õli oleks. Lihtsam variant oleks lesvenist/hõbenoolest konsulteerida. Pööreid ülesse viskab käiguvahetusel siis võib turbiini viga olla (võin ka eksida).

Siiski friktsioonid või õlisurveprobleem. Turbiin vibreerib.

Esmalt tee kasti läbipesu või lase teha dünaamiline vahetus ja kui see asja korda ei tee, siis remont. Kasutatud kast on õnnemäng - võib jopata ja saab sõita. Aga võib saada samasuguseid käsnu mitu tükki järjest.

Mina alustaks diagnostikast ja õlivahetusest Hõbenooles ja kui asi ei parane, laseks oma kasti ära remontida. Seda viimast osatakse ka Tallinnas, ei pea Kadrinasse sõitma. Kuigi seal võib päeva lõpuks parim hinna-kvaliteedi suhe tulla. Rõhuasetusega kvaliteedile, eksole.
Keegi teab ka mis see kasti remont maksta võib, umbkautselt? Vb tasuks kohe remontida, eeldades, et dünaamilisest pole abi, säästaks midagigi või mitte.
Kast ja hüdroplokk veidi kulunud ja lõtkude väärtused sidurites suured. Kui kast suudab täisgaasil korralikult kiirendada (ei löö vahepeal tühja), siis:
tee õlivahetus
või sõida lihtsalt edasi.

(22-03-2017, 08:51 PM)MB W210 Kirjutas: [ -> ]...
Lisaks,et auto on vähem kuuaega käes olnud.

Arvestades tundmatut päritolu, siis õlivahetus on ikka mõistlik. Pealegi näeb filtrit vahetama asudes ju kasti põhjast ka, kui kole sealne elu on olnud.
Nii sai nüüd hõbenoolest asja uuritud ja anti kindel vastus, et dünaamilisest õlivahetusest pole abi ning kasti pole mõtet/ei tasu ära remontida(u kuni 1500e). Vigadeks siis hüdroplokk ja üks siduriketta viga.
2lt 3le on siduri ketta viga ning 3lt 4le on hüdroploki viga.
Kui viskaks ühel käiguvahetusel pöördeid üles oleks ok aga mõlemal siis ei tasu see remont ära.
Teeb tavalise õlivahetuse+muud asjad ära ja laseb nii kaua kui saab edasi ning üritab selle ajaga korras kasti leia.
Kas nüüd kast lõplikult peetis või avariirežiimis, et lõi korra ristmikult edasi liikudes lampi 3nda sisse ja alla ega ka üles ei vaheta.
P/R saab saab vahetada aga kui piduri lahti lasen siis on tunda kuidas ta käigu järgi lükkab vms: