Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Mõnusa suve jätku !
Pole pikalt siia sisse loginud ja teema jäänud tahaplaanile.
Üldiselt kulgenud oma pisikeste vigadega edasi,mis jäänud osati laiskuse taha.
Olen täheldanud mõned korrad anomaaliat seoses palavate ilmadega ning töösooja mootori seiskamisega.
Nimelt kui olen tulnud sõidust ja näiteks poodi suundunud ning ca. 10 minutit hiljem uuesti naasenud,siis vahepeal on esinenud olukorda,kus süüdet andes hakkab mootor tööle ja siis kohe lülitab välja. Hetk hiljem uuesti süüdet andes hakkab tööle. Mõnikord ka peale paari katset. Mingeid erroreid ekraani ei viska ning see esinenud enamasti siis,kui ka väljas on ikka lähemale 30 kraadi kanti sooja. Muul ajal tiptop.
Kas on võimalik, et asju ise on " lolliks läinud " kuumusega seoses, nagu ka vahepeal külmaga on anomaalialid või on mingi safety mode seoses liigse kuumuse ja mitte nii jahtunud mootori temperatuuriga ?
Kui on seisnud kauem,jämedalt poole tunni jagu,siis ei esine seda. Pigem lühiajaline seisak ja siis uuesti käivitus.
Kompu järgi sain 200 km jutti sõidu ja keskmine 80 kanti kiirusega 7,7 kellale keskmise ( 7,6 on tehase andmed ).
Kas sellel autol on mootoriaju mootori peal keskel? Kui jah, siis tasuks seda videot vaadata:
https://youtu.be/vl9U_pQzKfo
Hei.
Video vaadatud. Peaks olema jah mootori peal,kuid pole selles veel veendunud.
Videos ei käivitunud sooja mootoriga üldse,mul käivitub. Väga kuumaga mõned korrad ei ole. Aga vähemalt on suund olemas,milles võib asi olla. Tänud.
Hei hei

Vahepeal sai asja kurdetud Hort Autos ning nemad ei leinud midagi,mis võiks antud asja tekitada. Kirjeldasin mõnda anomaaliat,mis oli esinenud ning nende poolt ei osatud midagi kosta kuna nemad testisid korduvalt ja sellel ajal ei esinenud.

Paluti asja jälgida ning kui uuesti esineb,siis ühendust võtta. Siiamaani ei ole esinenud ,st olen ka gramm kauem hoidnud süüte andmisel võtme asendit sees ( varasemalt keerasin korra,ehk sädeme andmiseks vist liiga lühike aeg olnud anomaalia esinemisel ).
Koos selle anomaaliaga esines ka kaks teist pisiviga ( külma puhumine salongi sooja mootoriga ning ekraanide ereduse / tumeduse ebamäärane esinemine ). Esimene lahenes tüüpveana sooja või külmakraani vahetusega,mis oli kinni kiilunud ning ekraanide erelduse teema lihtsa reguleerimisega. ( ju olin ise kuidagi seda keeranud enesele teadmata ).
Kokkuvõttes siiamaani asi toiminud nii nagu varasemalt.

Kuna juhipoolne ukse alumine osa on kergelt roostes,siis päästmise asemel plaanin vahetada lammutusest leitava korraliku uue ukseraamiga ning siit ka küsiks,et kui palju on erinev facelift ja prefacelifti ukse erinevus ? kui üldse see detail sai erinevuse.
Lehti: 1 2 3 4 5 6