Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S211 tagumine ots liiga kõrge peale patjade vahetust
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Minu MB S211 tagumine ots peal peale uute arnott õhkpatjade, uue tagumise kõrguseregulaatori ja kompressori vahetust hoiab tagumist osa liiga kõrgel. Lisan veel, et tegu ei ole airmatic versiooniga. Lühidamalt öeldes on ratta ja rattakoopa vahe meeletult suureks läinud. Minu palve järgi tehti peale uute juppide lisamist ka tagumiste õhkpatjade kalibreerimine. Kuidas ma nüüd auto tagumise osa jälle normaalseks saaks? Kas pean uuesti hooldusesse minema, et nad MB stariga mustkunsti teeks või saan ma kodustes tingimustes ka midagi ära teha?
Mina lasin esinduses ühe padja vahetada, peale mida jäi tagumine ots võrreldes esiotsaga madalamale. Väidetavalt oli see tehase poolt ettenähtud kõrgus. Läksin tagasi ja lasin kõrgemale tõsta. Tehti ära. Kodustes tingimustes pole seal ilmselt midagi teha.


Tere. Tänud vastuse eest! Lähen esindusse tagasi ja lasen üle reguleerida.

(11-03-2017, 11:34 AM)Plinger Kirjutas: [ -> ]Mina lasin esinduses ühe padja vahetada, peale mida jäi tagumine ots võrreldes esiotsaga madalamale. Väidetavalt oli see tehase poolt ettenähtud kõrgus. Läksin tagasi ja lasin kõrgemale tõsta. Tehti ära. Kodustes tingimustes pole seal ilmselt midagi teha.