Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 Battery alternator visit workshop
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autol, C180 2005.a, süttis pealkirjas nimetatud punane märgutuli. Auto oli sõitnud selleks hetkeks järjest 80km, kui tuli süttis/kustus ja paarikümne sekundi järel veel korra. Töötava mootoriga mõõtsin akult 14,4V. Mainin ka ära, et aku on mercedes kirjadega ehk isegi originaal? Kuid siiski probleeme akuga täheldanud pole.
Nüüd siis küsimus, mis võiks olla ratsionaalne lähenemine? Sõita edasi ja jälgida, kas viga kordub? Demonteerida generaator ja viia pädeva spetsialisti juurde?
Ls:170 000 km
Ette tänades.
Vaadake akki teine r kuskil rullik jaab kinni
proovi jälgida sõidu ajal salamenüüst laadimispinget, näed mis teeb sõidu ajal.
Kindlasti veel mõned ei tea, nagu mina ei teadnud: Peidetud või salamenüüsse pääseb järgnevalt: Võti keerata esimesse astmesse, menüüst valida läbisõit ja vajutada 3 korda järjest reset nuppu.

Tegin lühikese 5km sõidu voltmeetri näiduga, midagi "imelikku" ei tuvastanud. Järgmisel planeeritud pikemal sõidul võtan jälgimise alla.
No kui genekas on stabiilselt üle 14V-di, siis vaheta see igivana aku ära ja asi korras.
Kui peale tunniajalist laadimist (= 80km sõitu) laadimisvool märkimisväärselt ei lange, siis ilmselt mingi plokk tunnetab selle ära ja hakkab tuld vilgutama.


.
lahendasin enma (w203 2001a 220cdi105kw) äsja sama probleemi. esmalt kui kirja viskas siis mõõtsin lähimas võimalikus kohas testeriga ja sain rahuldava tulemuse ja mõtlesin,et ei tea mis siis on. aga jama kordus veel ja kuni selleni välja,et jättis teepeale. viga oli selles,et harjad olid otsas. kuna veesärgiga genekas on kallis siis läksin odavamat rada mõõda ja jootsin ise uued harjad külge. seni olen mõni tuhat sõitnud ja numbreid näitab 14,5v kanti ja probleemi enam pole kui ainult see,et aku kuivale sõites tuli SRS tuli nähtavale. selle pidi diagnostikas maha saama,kui kohale sinna jõuaks.
ok,aitab küll läks juba laadaks ära Smile äkki abistab sind selline info. päikest
Mul oli c270 sama probleem viga oli geneka juhtmetemis olid mädad ja omavahel luhises
Nüüd siis peab tõdema, et minu poolt jääb probleem ja selle lahendus teadmatusse. Olles juba veidi aega autot kuulutanud, leidis uue omaniku, teavitades ka teda võimalikust veast.
Aitäh mõttekaaslastele!